Werken op de JYSK Customer Service 

Als Customer Service medewerker ben je voortdurend in contact met onze klanten, leveranciers, winkels en andere afdelingen.

Geen enkele dag is hetzelfde!

 

Werken op de JYSK Customer Service 

Als Customer Service medewerker ben je voortdurend in contact met onze klanten, leveranciers, winkels en andere afdelingen.

Geen enkele dag is hetzelfde!

 

Werken als Customer Service Supporter

  • Wees een supporter en vind de juiste oplossingen voor de klanten
  • Met de juiste houding leren we je alles wat je moet weten om een goed Customer Service Supporter te zijn
  • Maak deel uit van een uniek team
  • Grijp de kans om een professionele carrière te maken bij JYSK
  • Word onderdeel van een groot bedrijf die veel voor zijn medewerkers doet

 

Als Customer Service Supporter heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Wees een goede supporter en draag bij aan de resultaten en prestaties van Customer Service en het team.
  • Zorg voor een continue en uitgebreide kennis van onze producten en diensten
  • Ken je klant – wees bewust van de behoeften, situatie en stemming van de klant
  • Zorg ervoor dat de Customer Service altijd voor een hoge service zorgt
  • Zorg voor verbetering en optimalisatie van de dagelijkse procedure
  • Dagelijks contact met klanten, bezorgdiensten en stores van JYSK

 

Deze functie is perfect voor jou als je...

  • Kan werken in een hectische en drukke omgeving waar geen twee dagen hetzelfde zijn
  • Resultaatgericht bent en wordt gemotiveerd door het constant verbeteren van de Customer Service
  • Veel energie en een positieve instelling hebt die je overbrengt op je team
  • Een echte teamplayer bent die altijd zijn collega’s wilt helpen
  • Gemakkelijk glimlacht en servicegericht bent, je zet de klanten altijd op de eerste plek en geeft ze en unieke ervaring
  • Flexibel bent en je taken kan prioriteren
  • Ijverig, punctueel en bereid bent om te leren en ontwikkelen

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over de functie Customer Service Supporter en onze cultuur binnen JYSK door te klikken op “Maak kennis met Kristina” – een van onze Customer Service Supporters die beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.

 

Vragen?

Als je vragen hebt over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com

Eerste gedachten over de positie?

  • Ik vind het heel leuk om in contact te zijn met andere mensen, maar het werken in een Store vind ik wat minder leuk – dus ik dacht dat het logisch was om de klantenservice uit te proberen.
  • Ik wist dat JYSK een groot bedrijf is en heel gevarieerd is, maar meer dan dat wist ik niet. Dus ik ben in het diepe gesprongen en ik ben erg blij dat ik dat heb gedaan.

 

Hoe is het om een Customer Service Supporter in JYSK te zijn?

  • Ik vind het geweldig en geen twee dagen zijn hetzelfde. Het lijkt misschien een beetje eentonig om de hele dag telefoontjes en berichten te ontvangen, maar het is zo verschillend van dag tot dag – je weet nooit wie er belt of wat voor problemen je hebt op te oplossen.
  • Er zijn veel verschillende taken in Customer Service en je moet in staat zijn om de problemen die zich voordoen op te lossen en ervoor te zorgen dat we altijd tevreden klanten hebben.

 

Uitdagingen die je ontmoet in je functie?

  • De uitdagingen zijn, onder andere, dat je nooit weet wie er belt. Het kan een klant met een probleem zijn, maar het kan ook een zending zijn die is beschadigd – en dan is het aan ons om de juiste oplossing te vinden.
  • Alle uitdagingen die we tegenkomen moeten worden opgelost, als er iets beschadigd is, of iets verdwenen is en het helpen van klanten etc. We moeten altijd de beste oplossing voor de situatie vinden, zodat de klant altijd tevreden is.

 

Beschrijf de werkcultuur in je winkel.

  • Het is een zeer informele sfeer bij de Customer Service en we hebben een geweldige band samen in het team.
  • Iedereen kan goed met elkaar overweg en er is een fijne sfeer onder de collega´s, we maken veel grappen met elkaar.

 

Waarom zouden anderen kiezen om bij JYSK te werken?

  • Allereerst zou ik zeggen omdat we een echte eenheid zijn. Het feit dat we een hecht team zijn en het samen erg goed voelt – maar ook omdat er zoveel uitdagingen en oplossingen te vinden zijn op een dag, dat is echt geweldig.
  • Je moet in staat zijn om te werken met een baan die veel verschillende taken bevat en in staat zijn om te glimlachen via de telefoon en klanten iedere keer tevreden te maken.

 

What’s next?

  • Ik neem het zoals het komt, maar op een gegeven moment wil ik hoger op de carrière ladder bij JYSK.
  • We zullen alleen maar groeien op de Customer Service afdeling en daarom zijn er veel mogelijkheden om door te groeien naar bijvoorbeeld gebiedsverantwoordelijke of Teamleader. 

Werken als Gebiedsverantwoordelijke

  • Wees verantwoordelijk voor je eigen gebied in het Customer Service team
  • Leid, motiveer en betrek je collega’s
  • Grijp de kans om een snelle en professionele carrière te maken bij JYSK
  • Maak deel uit van een geweldig bedrijf die veel voor haar medewerkers doet
  • Wees een deel van een uniek en sterk team

Als Gebiedsverantwoordelijke heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • De verantwoordelijkheid voor je eigen gebied van de Customer Service
  • Het trainen en informeren van je collega´s op jouw gebied
  • Deelnemen aan de invoering van nieuwe campagnes en initiatieven
  • Het hebben van goede kennis van onze producten en systemen
  • Ervoor zorgen dat de Customer Service altijd een kwalitatieve service levert
  • Deelnemen aan de optimalisatie en ontwikkeling van de dagelijkse verantwoordelijkheden en trainingen

 

Deze functie is perfect voor jou als je…

  • Verantwoordelijkheid wilt en de mogelijkheid wil om invloed te hebben je werkplek
  • Een teamplayer en een goede collega bent, die altijd bereid is om anderen te helpen
  • Het leuk vindt om te werken in een dynamische en drukke omgeving en veel verschillende taken tegelijk kan
  • Een motiverende leider bent die een inspiratie is voor anderen
  • Flexibel bent en je taken kan prioriteren zodat de klant altijd tevreden is
  • Je taken altijd met een glimlach kan uitvoeren
  • Veel energie en een positieve instelling hebt die je overbrengt op je team

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jouw kunnen bieden

Lees meer over de functie Gebiedsverantwoordelijke en onze cultuur binnen JYSK door te klikken op “Maak kennis met Lill” – een van onze Gebiedsverantwoordelijke die beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.

 

Vragen?

Als je vragen hebt over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com

 

Eerste indruk van de functie?

  • Ik werk al voor een lange tijd bij JYSK. Ik ben begonnen als student in de store waarna ik ben doorgegroeid tot Assistent Bedrijfsleider en vervolgens tot Store Manager. Ik vond dat het tijd werd om JYSK eens van een ander punt te bekijken. De functie Customer Service gebiedsverantwoordelijke stond open en ik ben gaan solliciteren. Ik werk nu twee jaar op de afdeling.

 

Hoe is het om een Customer Service Gebiedsverantwoordelijke bij JYSK te zijn?

Lill is verantwoordelijk voor alle studenten in de Customer Service van Denemarken.

  • Het is zo cool om de verantwoordelijkheid te hebben voor de nieuwe medewerkers, om hun ontwikkeling te zien en hun te begeleiden in hoe we werken met onze klanten, systemen en producten. Het is echt leuk om ze te coachen en trainen en daarna te zien hoe ze zijn gegroeid in hun taken. Het is voor mij het leukste om een Customer Service Gebiedsverantwoordelijke te zijn.

 

Uitdagingen van de functie?

  • Er zijn veel uitdagingen in de piekuren – zoals bijvoorbeeld een verjaardag van JYSK periode. In een dergelijke periode moet je gewoon vol gas geven op de telefoontjes en mails, maar het is nog steeds erg belangrijk dat onze studenten en nieuwe medewerkers de tijd krijgen die ze nodig hebben.
  • Hoewel we een drukke afdeling zijn, hebben we veel aandacht voor onze nieuwe medewerkers en zijn we altijd op de hoogte van meetings, follow-op interviews, product reviews en andere zaken.
  • Vergeleken met de stores moet je bij de Customer Service op een hele andere manier in contact komen met klanten – je moet je op een andere manier voorbereiden. In de stores kun je de klanten zien en hun lichaamstaal lezen, maar je kan dat niet doen via de telefoon en het is daarom erg belangrijk om zorgvuldig te luisteren en de klant goed te begrijpen om de beste oplossing te vinden.

 

Beschrijf de werksfeer in je team.

  • We hebben zo veel plezier samen en we zijn met zoveel verschillende persoonlijkheden op één plek. Er is een goede mix van humor en het feit dat we zo verschillend zijn zorgt voor een goede sfeer op de werkvloer.
  • We helpen elkaar iedere dag – we hebben elk onze eigen expertise en dat betekent dat er altijd iemand is die je kan vragen om je te helpen als je het zelf even niet zeker weet of als je meer wilt leren. Dit zorgt er ook voor dat we een erg sterk team zijn.

 

Waarom zou jij JYSK aanbevelen?

  • Je zou moeten werken in Customer Service omdat we zo behulpzaam zijn en elkaar steunen. Het is een geweldige baan met een goede sfeer en JYSK is over het algemeen een goede plek om te werken. Dat is ook de reden waarom ik al zo lang bij JYSK werk.
  • Er zijn zoveel mogelijkheden bij JYSK: je kunt werken in het buitenland, werken in de winkels, werken in het magazijn, of het hoofdkantoor, en dat allemaal binnen hetzelfde bedrijf.

 

Wat is de volgende stap?

  • Ik zie mezelf zeker bij JYSK werken in de toekomt. The volgende stap voor mij is om samen met de HR-afdeling te gaan zitten en te kijken naar de volgende functies die vrijkomen en deze voor mij te beoordelen. Ik kijk er erg naar uit.

 

Werken als Team Leader Trainee 

  • Grijp de kans om een snelle en professionele carrière te maken bij JYSK
  • Ons trainee programma bereidt je voor op de functie van Team Leader, waar je verantwoordelijk bent voor je eigen Customer Service team
  • Werkdagen gevuld met verantwoordelijkheid, uitdagingen en iedere dag nieuwe dingen leren
  • Maak deel van een sterk en uniek team, waar de focus ligt op samenwerking en winnaarsmentaliteit
  • Maak deel uit van een groot bedrijf dat veel over heeft voor haar werknemers 

Het Team Leader Trainee programma op een rijtje:

  • Je zult gecoacht en begeleid worden door de Team Leader
  • Je werk zal vergelijkbaar zijn met het werk dat de Team Leader doet
  • Je zal trainingen volgen die je goed zullen voorbereiden op de positie van Team Leader
  • Je Team Leader zal je begeleiden, evalueren en wijzen op gebieden waar je nog aan moet werken op klaar te zijn om Team Leader te worden

 

Tijdens het Team Leader Trainee programma leer je de volgende taken onder de knie te krijgen:

  • Plan en delegeer verschillende taken zodat deadlines op tijd gehaald worden
  • Beheren van de resultaten en prestaties van het Customer Service Team
  • Train, coach en ontwikkel je medewerkers
  • Coach je medewerkers op de gebieden waar zij zich op moeten ontwikkelen
  • Stel nieuwe doelen voor jezelf en je team

 

Deze functie is perfect voor jou als je...

  • Serieus en ambitieus bent, en je resultaatgericht bent met een winnaarmentaliteit
  • Bereid bent om te leren en open staat voor feedback
  • Je hoofd koel kan houden in een dynamische en drukke werkomgeving
  • Beslissingen kan maken en verantwoordelijkheid kan nemen voor de zowel de store als je eigen team
  • Kan werken in een dynamische en drukke omgeving
  • Veel energie en een positieve instelling hebt die je overbrengt op je team
  • Geniet van het deelnemen aan de dagelijks taken samen met je collega’s
  • Verantwoordelijkheid wilt en de mogelijkheid wil om invloed te hebben op de je werkplek
  • Veel verschillende problemen tegelijk kan bijhouden en oplossen
  • Gemotiveerd bent om voortdurend de Customer Service te verbeteren

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over de functie Team Leader Trainee en onze cultuur binnen JYSK door te klikken op “Maak kennis met Rasmus” – een van onze Team Leader Trainees die beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.

 

Vragen?

Als je vragen hebt over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com

 Eerste indruk van de functie?

  • Ik ben er met een hele open houding ingestapt, maar wel met de verwachting dat ik belangrijke beslissingen mocht maken – niet alleen beslissingen met betrekking tot Customer Service, maar ook beslissingen die belangrijk zijn voor de stores.
  • Er wordt veel gesproken over ‘de beste Customer Service’ hier bij JYSK. Het is werd mij al gauw duidelijk dat jij hier zelf een grote rol in kan spelen.

 

Hoe is het om een Customer Service Teamleider Trainee bij JYSK te zijn?

  • Je werkdag zit vol met uitdagingen en verantwoordelijkheden die te maken hebben met medewerkers, klanten, vervoerders maar ook andere afdelingen binnen JYSK. Daarom is het zo’n bijzondere ervaring om deze functie en title te hebben.
  • Bij customer service is geen dag hetzelfde en je bevindt je constant in nieuwe situaties.
  • Ik ben al met veel verschillende taken bezig geweest, en zelfs al moet je soms schakelen met allerlei andere afdelingen, vaak ben je wel degene die de uiteindelijke beslissing mag nemen.

 

Uitdagingen van de functie?

  • De uitdagingen die ik tegenkom zijn heel uiteenlopend. Als het om klanten gaat zijn er soms uitdagingen waarbij je creatief moet nadenken om tot een goede oplossing te komen.
  • Er zijn op het gebied van leiding geven aan het team ook nog een aantal interessante uitdagingen. Het is een grote stap van medewerker naar teamleider. De uitdagingen die ik daarin tegenkom motiveren mij enorm zodra ik een goede oplossing heb gevonden.

 

Beschrijf de werksfeer in je team.

  • De werksfeer in ons team is erg goed, dit komt ook omdat het een van de dingen is die bij JYSK hoog in het vaandel staat.
  • De aanpak en samenwerking binnen het team zijn gewoon enorm positief. We zijn één team, we helpen elkaar en weten waar we samen elke dag voor knokken!
  • Samengevat is er sprake een ongelooflijk goede sfeer door de mensen die dit team vormen. Ze willen het maximale geven en het is super gaaf om daar onderdeel van uit te maken.
  • Ons team is heel gevarieerd wat zorgt voor een unieke samenstelling. Het geeft goede energie en men leert daardoor van elkaar.

 

 Waarom zou jij JYSK aanbevelen?

  • Als ik JYSK aan een ander zou aanbevelen dan zou het zijn omdat je werkdag er ontzettend leuk en gevarieerd uitziet.
  • Je moet je hoofd gebruiken en je wordt constant uitgedaagd door bijvoorbeeld; klanten die bellen of de problemen die kunnen ontstaan binnen de organisatie, op het hoofdkantoor, bij collega’s of bij andere afdelingen bij JYSK.
  • De onafhankelijkheid die je hier hebt is echter de reden waarom ik JYSK het meest zou aanraden. Het is in mijn ogen iets heel positiefs dat je zulke vrijheid en invloed op je werk hebt.

 

Wat is de volgende stap?

  • De volgende stap voor mij is om Teamleider van een customer service team te worden. Of dit in Nederland of een ander land is maakt mij niet zo veel uit. Ik wil eerst meer ervaring opdoen. Later wil ik een trede hoger op de carrièreladder van JYSK stappen.

Werken als Team Leader 

  • Als Team Leader ben je verantwoordelijk voor je eigen Customer Service team en hun prestaties
  • Je bent verantwoordelijk voor het team, inclusief training, coaching en ontwikkeling van de medewerkers.
  • Jij moet er voor zorgen dat het team altijd klaar staat voor de klant en constant goede service verleent
  • Draag bij aan het ontwikkelen van een sterk en uniek team, waarbij samenwerken en een winnaarsmentaliteit centraal staan
  • Word onderdeel van een groot bedrijf die veel voor zijn medewerkers doet
  • Grijp de kans om een professionele carriere te maken bij JYSK

 

Als Team Leader heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Leid je team naar succes
  • Jij bent de eindverantwoordelijke voor beslissingen binnen Customer Service
  • Zorgen voor de beste Customer Service
  • Verbeter de prestaties van je team
  • Train, coach en ontwikkel je medewerkers
  • Evalueer de prestaties van je team en zorg voor opvolging
  • Plan en delegeer verschillende taken zodat deadlines op tijd gehaald worden
  • Stuur je team aan op een manier waardoor ze betrokken en gemotiveerd worden
  • Stel nieuwe doelen voor je team en de algemene performance van Customer Service

 

Deze functie is perfect voor jou als je...

  • Serieus en ambitieus bent, en je wil ontwikkelen en verbeteren
  • Resultaatgericht bent en wordt gemotiveerd door het constant verbeteren van de Customer Service
  • Je hoofd koel kan houden in een dynamische en drukke werkomgeving
  • Beslissingen kan maken en verantwoordelijkheid kan nemen voor zowel je eigen team als Customer Service
  • Veel energie en een positieve instelling hebt die je overbrengt op je team
  • Een motiverende leider bent die een inspiratie is voor anderen
  • Duidelijke taken en doelen kan bepalen en formuleren
  • Georganiseerd en goed in plannen bent, en altijd ‘het grote plaatje’ overziet
  • Je kan vinden in de JYSK Values en er voor kan zorgen dat je team deze ook volgt

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over de functie Team Leader en onze cultuur binnen JYSK door te klikken op “Maak kennis met Madelene” – een van onze Team Leaders die beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.

 

Vragen?

Als je vragen hebt over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com

Eerste indruk van de functie?

  • Ik heb mijn hele leven bij Customer Service gewerkt en was daarom erg geïnteresseerd in de kansen die JYSK te bieden had in deze functie. Het was een kans om een nieuw Customer Service Center te openen en om zowel mezelf als JYSK te ontwikkelen.
  • Het is een functie met een grote verantwoordelijkheid maar ook met de vrijheid om taken en processen te verbeteren. Dat past echt bij me.

 

Hoe is het om een Customer Service Team Leader bij JYSK te zijn?

  • Leuk en uitdagend. Ik kan mezelf en mijn team ontwikkelen zodat we nog beter worden in ons werk.
  • Customer Service Center en de rol van Team Leader zijn vrij nieuw binnen JYSK, daarom ben ik veel bezig met organiseren en plannen. Ik doe dit om er voor te zorgen dat we de klantenservice bieden waar we tevreden over zijn, met goede KPI’s en aandacht voor de behoeftes van de klant.
  • Ik zorg er voor dat we betrokken zijn bij de hele organisatie – de juiste training krijgen, belangrijke bijeenkomsten bijwonen, onze winkels en onszelf trainen op gebieden die nog beten kunnen etc. In principe zorg ik er voor dat het Customer Service Center betrokken is bij de algemene ‘business’ van JYSK en dat wij ons steentje bijdragen aan de evolutie van JYSK. Ik mag vaak helpen met de ontwikkeling van de gehele customer service ervaring van JYSK door ideeën in te brengen.

 

Uitdagingen van de functie?

  • De uitdagingen maken deze baan zo veelzijdig en en waardoor het perfect op mijn persoonlijkheid aansluit. Ik zie graag hoe mijn omgeving zich ontwikkelt en heb ook de drive om mezelf te verbeteren.
  • Ik zou altijd meer tijd kunnen gebruiken zodat we echt alles kunnen doen wat we zouden willen doen. We hebben grote ambities, KPI’s en doelen – ik wil dat al mijn medewerkers en klanten de tijd en hulp krijgen die ze nodig hebben. Soms is het lastig om er voor iedereen te zijn, daarom is het belangrijk om gestructureerd te zijn en de juiste prioriteiten te stellen.
  • Het is ook een uitdaging om er voor te zorgen dat alle communicatie werkt en de informatie bij alle relevante ontvangers terecht komt. Als er bijvoorbeeld een verandering in de organisatie wordt geïmplementeerd dan moeten wij er voor zorgen dat iedereen begrijpt wat we bedoelen en wat wij willen. We moeten allemaal hetzelfde doel kennen en hier samen naartoe werken, ongeacht of je in de winkel of binnen Customer Service werkt. Dus als ik iedereen aan boord moet hebben dan is het ook aan mij om er voor te zorgen dat ik dit goed communiceer met alle verschillende soorten mensen. Ik ben er van overtuigd dat je een ster moet zijn in communiceren om succes te behalen in deze functie, je bent namelijk altijd “de spin in het web”.

 

 Beschrijf de werksfeer in je team

  • We werken als een team en iedereen neemt, gezamenlijk, de verantwoordelijkheid om het werk af te krijgen. We moedigen elkaar altijd aan zodat we kunnen groeien in onze functie.

 

Waarom zou jij JYSK aanbevelen?

  • Je verveelt je geen moment!
  • We streven er naar om onszelf constant te verbeteren en de tevredenheid van de klanten en collega’s naar een hoger niveau te tillen.
  • JYSK is altijd geïnteresseerd in jouw inbreng en ideeën. Dus ben jij iemand die zich thuis voelt in een snel bewegende organisatie die goed is in het vieren van kleine én grote overwinningen dan zal jij het bij JYSK erg naar je zin hebben.