Streven naar een carrière in één van onze winkels

Wij bieden je een breed scala aan functies en carrièremogelijkheden aan. Al onze posities zijn voorzien van een professionele opleiding.

Zet je in en je bent op weg naar een boeiende carrière in een wereldwijd retail bedrijf!

Streven naar een carrière in één van onze winkels

Wij bieden je een breed scala aan functies en carrièremogelijkheden aan. Al onze posities zijn voorzien van een professionele opleiding.

Zet je in en je bent op weg naar een boeiende carrière in een wereldwijd retail bedrijf!

Werken als verkoopmedewerker

  • Wees een geweldige verkoper, seal the deal en bied aanvullende producten aan
  • Neem deel aan ons professionele trainingsprogramma en word een slimme en bekwame verkoper
  • Presteer goed in je store en verdien geweldige bonussen samen met je team
  • Wees onderdeel van een unieke en sterke teamcultuur in je lokale store
  • Krijg de kans om een snelle en professionele carrière te ontwikkelen binnen JYSK
  • Wees onderdeel van een geweldig bedrijf die een hoop doet voor zijn medewerkers

Als verkoopmedewerker bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent een geweldige verkoper en je draagt bij aan de algehele prestaties van de store en het team
  • Je bent altijd beschikbaar voor klanten en je biedt een vaste, actieve en professionele service waarin je de situatie en de behoefte van de klant meeneemt – je vindt hierin de beste keuze
  • Je zorgt voor uitgebreide kennis van onze producten en voor vaardigheden om ze te verkopen
  • Je onderhoudt de store en zorgt ervoor dat het altijd schoon en uitnodigend voor klanten is
  • Je zorgt voor je eigen productgebied in de store, inclusief het aanvullen en ordenen van producten op zo’n manier dat het gebied er altijd netjes en inspirerend uit ziet
  • Je registreert klachten en geeft deze door aan de leveranciers voor goedkeuring
  • Je leert hoe je een sales rapport op stelt en hoe je deze moet lezen
  • Je neemt deel aan het opzetten van nieuwe acties en maakt bordjes voor deze acties
  • Je pakt goederen uit in het magazijn, je zorgt ervoor dat de voorraad voldoende is voor de aankomende week en overhandigt de producten aan klanten die hun bestelling op komen halen

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • ambitieus bent, graag verkoopt en je vaardigheden verder wilt ontwikkelen
  • resultaatgericht bent en gemotiveerd wordt door de bijdrage aan de prestaties van het hele team
  • ijverig en punctueel bent en je daarnaast bereid bent om te leren en ontwikkelen
  • outgoing bent en plezier hebt in het ontmoeten en omgaan met klanten
  • je thuis voelt in een hectische en drukke omgeving waar geen dag hetzelfde is
  • flexibel bent en je taken kan prioriteren
  • een goede en behulpzame collega en teamplayer bent
  • veel energie, charisma en een positieve instelling hebt

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over de functie van verkoopmedewerker en onze werkcultuur in de store door te klikken op “Maak kennis met Jonathan” – een van onze verkoopmedewerkers die beschrijft hoe het is om te werken bij JYSK.

 

Vragen?

Als je een verkoopmedewerker wil worden bij een JYSK store bij jou in de buurt, neem dan rechtstreeks contact op met de store.

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Ik werk nu bijna 4 jaar als verkoopmedewerker bij JYSK terwijl ik de studie HRM volg aan de universiteit. Mijn manager gaat heel bewust om met deze combinatie, hij heeft me taken gegeven die relevant zijn voor mijn competenties, zoals het trainen van verkoopmedewerkers en betrokkenheid bij sollicitatiegesprekken en wervingprocessen. Ik werk ook als vertaler voor JYSK Finland.

In verband met mijn studie begin ik binnenkort met een stage op de afdeling Human Resources op het hoofdkantoor van JYSK Finland. Wat ik daarmee wil zeggen is dat als je een student bent JYSK de perfecte plek is voor een baantje naast school, omdat JYSK flexibiliteit biedt en jouw sterke punten en competenties erkent, zodat je je kan ontwikkelen in jouw interesses.

 

Hoe is het om een verkoopmedewerker bij JYSK te zijn?

  • Ons algemene doel is om te zorgen voor maximale verkoop en het geven van een professionele service en een goede winkelervaring aan onze klanten.
  • Omdat JYSK zo groot en multicultureel is zijn er een hoop regels en standaardbenaderingen die je moet weten. Maar zo lang je de stier bij de horens vat, een goede houding hebt, leergierig en een ambitieuze verkoper bent die er van houdt om mensen enthousiast te maken dan komt het allemaal goed!
  • We hebben de beste teamspirit in onze store. Het geeft je elke dag een boost!
  • Als je een verkoopmedewerker bent moet je resultaatgericht zijn en de connectie tussen je persoonlijke acties en prestaties begrijpen. Daarnaast ook de connectie met de prestaties van je hele team (dit geldt voor het hele bedrijf).
  • Ik vind dat we erg goed zijn in het bieden van een goede winkelervaring aan onze klanten, door ze altijd hartelijk te verwelkomen in de store en een vrolijke maar professionele service te bieden. Het is van essentieel belang dat we de JYSK standaarden naleven en respecteren, omdat we een consistente kwaliteit van klantenservice en klantervaring in alle JYSK stores willen bieden.
  • Geen dag is hetzelfde, wat uitdagend kan zijn, maar ik hou van een goede uitdaging! Het is erg fijn om een uitdaging te overwinnen en in nieuwe situaties te slagen – bijvoorbeeld wanneer je een oplossing vindt die een klantbehoefte vervult waardoor hij of zij de store uit loopt met een goed gevoel.
  • Het werk van een verkoopmedewerker is behoorlijk onafhankelijk. Je taken worden in het voren gepland maar omdat de omstandigheden constant veranderen wordt er van jou verwacht dat je je eigen beslissingen maakt en de verantwoordelijkheid hier voor neemt. Dit is een van de meest geweldige dingen van het werken als een verkoopmedewerker bij JYSK ten opzichte van andere werkgevers – je doet niet simpelweg wat je wordt verteld; je hebt inspraak en de mogelijkheid je eigen werk te beïnvloeden.
  • Het werk is soms behoorlijk fysiek en dat kan vieze handen opleveren, zeker in het magazijn, maar een beetje variatie in het werk en eelt op je handen kan ook geen kwaad…

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

  • De winkel is altijd druk dus we moeten snel werken en onze tijd en taken zelf zo efficiënt mogelijk indelen. We moeten voor een inspirerende store zorgen, ondanks de drukte. Geen enkel detail kan genegeerd worden.
  • We moeten kennis hebben van enorm veel producten – en daarmee bedoel ik echt enorm veel – dus we moeten up-to-date blijven zodra nieuwe producten arriveren zodat we altijd goed geïnformeerd op onze klanten overkomen.
  • Het is altijd een uitdaging om situaties met ontevreden klanten af te handelen, maar het geeft voldoening als je hier in slaagt en de klanten een goede ervaringen een professioneel beeld van  JYSK geeft.
  • Het is soms lastig om bij te verkopen als een klant de store binnenkomt om slechts een enkel product te kopen. Het is een hele uitdaging om er achter te komen of de behoeftes van de klant misschien uit te breiden zijn naar aanvullende producten, het voelt dan ook geweldig als deze inspanningen beloond worden.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • We hebben het meest uitzonderlijke teamwork en teamspirit in onze store, dat maakt dat wij nét een stapje verder gaan. We moedigen elkaar aan om de volle 100% te geven op het werk.
  • Ik vind dat wij een hele ondersteunende werkcultuur hebben waarbij iedereen probeert een goede collega te zijn – je deelt kennis en helpt elkaar. Om deze cultuur in stand te houden moeten we respectvol, flexibel, open en positief richting elkaar zijn.
    • We hebben plezier, en toch voelen we ons gezamenlijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van onze taken. Het is als een soort 2e familie. JYSK is erg goed in het aannemen van mensen die elkaar goed aanvullen in de stores.
    • Er heerst een geweldige sfeer in onze store, en ik vind echt dat dat bijdraagt aan een betere winkelervaring voor klanten. Ik denk dat klanten de positieve sfeer kunnen voelen en dat het een effect op hun allemaal heeft. Omdat koopbeslissingen voornamelijk gebaseerd zijn op gevoelens is de algehele sfeer van plezier behoorlijk belangrijk om te hebben in de store.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • JYSK is een sterk concurrerende werkgever en het is gaaf om te werken voor een sterk en financieel stabiel bedrijf dat blijft groeien.
  • Bij JYSK worden we betrokken bij heel uiteenlopende serie taken die ons uitgebreide werkervaring opleveren. Als je het wil en hard genoeg werkt om het te bereiken, dan zijn er bijna eindeloze carriere mogelijkheden bij JYSK. Zoals de officiële slogan al zegt: “Bring dedication – Meet possibilities”. Dus neem je baan serieus en focus op het ontwikkelen van je vaardigheden en competenties, daarmee geef je jezelf de kans om hoger op de carrièreladder te klimmen binnen JYSK. 

Werken als gebiedsverantwoordelijke

  • Wees verantwoordelijk voor je eigen afdeling in de winkel
  • Krijg de kans om invloed te hebben op de omzet in jouw productgebied
    • Doe je best in de store en verdien grote bonussen – samen met jouw team
    • Krijg de mogelijkheid om snel een professionele carrière bij JYSK te maken
    • Neem deel aan een groot bedrijf dat goed voor haar medewerkers zorgt
    • Sluit aan bij een unieke en sterke teamcultuur

Onze verschillende winkel afdelingen bestaan uit:

  • Dekbedden/kussens en beddengoed & lakens
  • Meubilair en tuinmeubilair
  • Textiel en diversen
  • Matrassen

 

Als gebiedsverantwoordelijke bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:  

  • Je houdt jouw afdeling onder controle maar je zorgt ook voor de aanvulling van de schappen
  • Je plaatst producten op een zodanige manier in de winkel dat het er netjes en uitnodigend uitziet
  • Je zorgt ervoor dat de prijzen op je afdeling kloppen en in overeenstemming zijn met de JYSK aanbiedingen of acties
  • Je zorgt ervoor dat je uitgebreide kennis hebt van de producten op jouw afdeling zodat je ze als een expert kan verkopen aan de klant
  • Je traint je collega's en je houdt ze op de hoogte van nieuwe producten en de voorbereidingen voor de nieuwe seizoenen
  • Je brengt nieuwe campagnes op gang en je zorgt dat je de borden van elke campagne presenteert op jouw afdeling
  • Je plaatst aanvullende voorraden als een specifiek artikel goed verkoopt – je zorgt ervoor dat alle producten altijd op voorraad zijn en geen plank op jouw afdeling leeg is
  • Je zorgt voor een goede klantenservice: ken de klant en hou rekening met de verzoeken van de klant, zijn situatie, zijn behoeften en zijn stemming
  • Je neemt deel aan trainingsprogramma's met andere afdelingsverantwoordelijken in jouw district om kennis te delen en te discussiëren over de beste manier van handelen

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • verantwoordelijkheid wilt en de kans om belangrijke cijfers en de algehele prestatie van je store te beïnvloeden
  • je thuis voelt in een drukke en dynamische omgeving en het aan kan om veel verschillende taken op hetzelfde moment uit voeren
  • ijverig en punctueel bent, en bereid bent om te leren en ontwikkelen
  • een hoop energie, charisma en een positieve instelling hebt
  • makkelijk glimlacht en servicegericht bent, waardoor je de klant voorop stelt en ze een unieke ervaring geeft
  • in staat bent om je taken af te krijgen en jezelf kan motiveren op een drukke werkdag
  • een teamspeler bent en altijd bereid bent om te helpen

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over de functie gebiedsverantwoordelijke en de werkcultuur in onze stores door op “Maak kennis met Mette” te klikken. Zij is een van onze gebiedsverantwoordelijken en beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com

Hoe is het om een gebiedsverantwoordelijke bij JYSK te zijn?

  • Het is geweldig om ergens verantwoordelijk voor te zijn en invloed te hebben op de winkel. Wanneer je verantwoordelijk bent voor een bepaald gebied heb je veel inspraak op decoraties en lay-out op dat gebied – dus heb je inspraak in wat de klant zal zien. Dat is een grote motivatie voor mij – in het algemeen is JYSK goed in het geven van verantwoordelijkheden wanneer mensen dit willen.
  • Ik ben iemand die van drukke, hectische dagen houdt – ik hou er niet van om stil te zitten en niets te doen. Bij JYSK is er altijd wat te doen – wanneer er geen klanten in de winkel zijn, zijn er nog genoeg andere dingen te doen.
  • Het is een fijn gevoel om klanten de service te geven die jij hun wilt geven – alle JYSK stores zijn erg gemotiveerd om hun klanten zo goed mogelijk te verwelkomen. Ik vind dat heel erg goed.
  • We hebben interne concurrentie – en dan bedoel ik, in onze stores – maar we concurreren ook met andere stores. Het is altijd geweldig om op te scheppen over jouw best behaalde resultaten. Het is ook een goede stimulans dat we beloond worden voor onze inspanningen door middel van de bonussen en leuke prijzen.
  • Het is zo leuk om deel uit te maken van zo'n goed team in deze winkel, maar ook andere winkels geven veel steun. JYSK heeft een prachtig bedrijfscultuur – mensen helpen en ondersteunen elkaar. Dus zodra je een JYSKie bent, wil je er niet meer weg.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

  • Er zijn veel verschillende taken, er is altijd wel iets te doen. Sommige dagen zullen hectisch zijn met veel orders en veel klanten in de winkel. Je moet continu gefocust zijn.
  • Elke dag ontvangen we nieuwe cijfers over de verkoop in onze regio – als onze indexcijfers lager zijn dan die van andere stores in het land, is het mijn verantwoordelijkheid om initiatieven te nemen om de verkoop te stimuleren. Dan zou het kunnen dat we displays moeten veranderen, het personeel moeten opleiden in productkennis of we het hele gebied moeten herschikken.   

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • We zijn een heel sterk team met veel teamspirit – we vinden het leuk om elkaar uit te dagen. Als je het leuk vindt om te werken in een team, is JYSK de perfecte plek voor jou.
  • De sfeer in de winkel is altijd vrolijk en energiek.
  • In onze winkel delegeren we de verantwoordelijkheden. We hebben wederzijds vertrouwen in elkaar en geven positieve feedback.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • JYSK is gewoon de beste plek om te werken – je hebt alles wat je nodig hebt om te slagen.
  • Als je een competitief persoon bent, is JYSK een goede plek want je bent altijd aan het concurreren met andere collega's.
  • Ik heb ondertussen veel persoonlijkheid ontwikkeld – ik ben onafhankelijker, meer volwassen en neem meer verantwoordelijkheid.
  • Ik kan garanderen dat als je ooit bij JYSK gaat werken, je dit nooit meer volledig achter je laat.
  • Als je wilt en je laat het zien, zal je snel een goede carrière maken.

 

Wat is het volgende?

  • Toen ik begon bij JYSK wilde ik een Sales Leader worden – maar wel echt een goede Sales Leader.
  • Nu is mijn doel om een Store Manager te worden – ik hoop dat ik binnen vijf jaar een Store Manager ben.
  • Eén ding weet ik zeker: ik zal bij JYSK blijven.

Werken als logistiek verantwoordelijke

  • Wees verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele taken in het magazijn
  • Beheer de inkomende goederen en verwerk orders van klanten vanuit het magazijn  
  • Geef je collega's training in procedures van het magazijn (leveringen, goederenontvangst, werken met trolley's etc., dit om ervoor te zorgen dat er een goede werkomgeving is)
  • Sluit aan bij een unieke en sterke teamcultuur
  • Neem deel aan een groot bedrijf dat goed voor haar medewerkers zorgt
  • Krijg de mogelijkheid om snel een professionele carrière bij JYSK te maken

Als logistiek verantwoordelijke bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je maakt kennis met de vervoerder in de ochtend en je staat klaar om goederen te ontvangen voor verdere behandeling
  • Je registreert de ontvangen goederen en controleert of ze intact zijn
  • Je zet de ontvangen goederen klaar op trolley's voor je collega’s zodat ze de goederen kunnen uitpakken en mee kunnen nemen in de winkel
  • Je laat de klanten weten die wat besteld hebben dat hun artikelen zijn binnen gekomen
  • Je print de paklijsten en je zet de artikelen klaar zodat klanten het op kunnen halen
  • Klantenservice: je geeft de klanten die hun bestellingen komen ophalen een goede winkelervaring
  • Je houdt het magazijn netjes, schoon en georganiseerd. Je sorteert het afval voor recycling
  • Je organiseert de pallets in het magazijn
  • Je houdt bestellingen en leveringen in de gaten. Je bereidt je voor en inventariseert voor de volgende dag
  • Je traint en informeert andere medewerkers over de magazijnlogistiek

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • een gestructureerd en georganiseerd persoon bent
  • een goed overzicht kan creëren in een dynamische en drukke omgeving
  • bereid bent om verantwoordelijkheid te nemen
  • het leuk vindt om veel routinewerk te doen met veel fysieke arbeid
  • ijverig bent en bereid bent om samen met je collega's er voor te gaan
  • een teamplayer bent die altijd bereid is om te helpen als het nodig is
  • servicegericht bent met altijd een glimlach op je gezicht

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Meer informatie over de functie logistiek verantwoordelijke en onze werkcultuur kan je vinden door te klikken op: “Maak kennis met Kasper”  - Hij is een van onze logistiek verantwoordelijken en beschrijft hoe het is om bij JYSK te werken.  

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Wat waren jouw eerste gedachten over deze positie?

  • Ik had geen idée hoe groot JYSK was. Eerlijk gezegd was ik heel verbaasd – het is veel groter en veel meer georganiseerd dan ik dacht. Daarbij zijn al mijn nieuwe collega's zo goed opgeleid en hebben ze allemaal deelgenomen aan diverse opleidingen, ze weten zoveel over onze producten en over hoe ze dingen moeten aanpakken. Ik was eigenlijk best geschokt toen ik me realiseerde hoeveel collega's ik heb over de hele wereld.
  • Alles was nieuw voor mij toen ik hier voor het eerst bij JYSK kwam, dus het duurde wel even voordat ik aan alles gewend was. Voordat ik ben begonnen heb ik veel tijd besteed aan het leren kennen van JYSK. Het duurde dan wel even, maar hulp is gemakkelijk te krijgen vanuit alle niveaus van de organisatie – dus als je een vraag hebt is het gemakkelijk om snel een antwoord te krijgen.

 

Hoe is het om een logistiek verantwoordelijke bij JYSK te zijn?

  • Het is gewoon geweldig om zoveel verantwoordelijkheid in het magazijn te hebben.
  • Kort nadat ik begon, heb ik een cursus voor logistiek verantwoordelijke gedaan. We kregen een aantal richtlijnen en procesbeschrijvingen waar je altijd een antwoord kan vinden als je twijfelt of een vraag hebt. Dus zelfs als nieuwe medewerker was het gemakkelijk om zelf aan de slag te gaan.
  • Ik vind het erg belangrijk om goede collega's te hebben. Er is zoveel energie in de winkel, waarschijnlijk ook wel omdat we zo'n jong team hebben. We geven om elkaar, bij ons is het niet alleen maar werken-werken-werken. We hebben een heel sterk team – maar we hebben ook het gevoel dat we een belangrijk onderdeel van de rest van JYSK zijn.
  • Als je vragen hebt, is het gemakkelijk om verschillende logistiek verantwoordelijken uit andere stores te bereiken. We helpen elkaar met spullen en met de winkels. Daarbij ken je ook de collega's van de opleiding voordat je bij JYSK begonnen bent. Je staat er dus niet alleen voor.
  • Je moet voorbereid zijn op nieuwe grote dingen die gebeuren bij JYSK – de hele tijd. Nieuwe producten, nieuwe campagnes, nieuwe seizoenen en dat soort dingen. We zijn constant in beweging…!

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

  • Als ik vragen heb over het magazijn, kan ik altijd bellen met een logistiek verantwoordelijke van een andere store om dingen te bespreken. Er is een hoop te leren – ik had al zoveel vragen om mee te beginnen. Nu kijk ik vaak naar de JYSK Facebook of kan ik antwoorden vinden op het JYSK intranet.
  • Er is echt heel veel werk te doen, en als logistiek verantwoordelijke heb je grote verantwoordelijkheden. Daarom is het belangrijk dat je goed kunt communiceren met de rest van je team, zodat zij de weg in het magazijn kunnen vinden als jij niet aanwezig bent.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • We helpen elkaar. Altijd! Als dingen hectisch zijn, helpt iedereen mee – zelfs als je 10 minuten geleden als klaar was met werken.
  • Het niveau van energie is hoog en er is altijd een leuke sfeer in de winkel. Aan het werk gaan is leuk!
  • We zijn goed in elkaar te steunen. Als een persoon een slechte dag heeft of zich niet goed voelt, wil iemand anders het graag overnemen en een beetje extra doen.
  • Er worden altijd veel grappen gemaakt en het humeur in onze winkel is altijd goed.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • Er zijn zoveel carrieremogelijkheden bij JYSK. Als je wilt, kun je al snel omhoog in je carriere. Als je het vol houdt, goed je best doet en de wil hebt om een verschil te maken kun je heel ver komen in deze organisatie.
  • Het team – geen twijfel over mogelijk. Je vindt nergens anders een betere teamspirit. Er zijn zoveel goede collega's om mee samen te werken en bij wie je altijd om hulp kunt vragen.
  • Het is een goede werkplek met daarbij ook goed gereedschap – dus je bent in geen enkel opzicht beperkt in de manier waarop je wil werken.
  • In het algemeen heeft JYSK een hele fijne werkomgeving en wordt er zorg gedragen voor het personeel.

 

Wat is het volgende?

In drie jaar zie ik mezelf op een andere stap in mijn carriereladder. In ieder geval zou ik graag bij JYSK willen blijven. Er zijn zoveel mogelijkheden – het enige wat je moet doen is vragen.

Werken als Sales Leader

  • Wees verantwoordelijk voor de omzet in je winkel
  • Zorg ervoor dat de winkel goed presteert en dat de medewerkers in de winkel geweldige verkopers zijn die de klant op de eerste plaats zetten
  • Leer, motiveer en betrek je medewerkers om ervoor te zorgen dat zij hun verkoopdoelen bereiken
  • Maak deel uit van een unieke en sterke teamcultuur in de winkel
  • Krijg de kans om snel een professionele carrière bij JYSK te maken
  • Neem deel uit van een groot bedrijf dat zeer goede zorg voor haar medewerkers heeft
  • Doe het goed in de winkel en verdien bonussen – samen met je collega's

Als sales leader ben je verantwoordelijk voor de verkoop in jouw store. Hoe meer je je ontwikkelt in de positie van sales leader, hoe meer verantwoordelijkheden en taken je krijgt. Als sales leader sta je voornamelijk op de vloer, met de nadruk op de verkoop en het begeleiden, opleiden en ontwikkelen van de medewerkers.

 

Als sales leader bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je zorgt dat er gepresteerd wordt en dat er een goede winst behaald wordt
  • Je volgt de belangrijke cijfers op van de verkooprapporten: presteren we goed, zijn we de verkopers die we moeten zijn?
  • Je bent actief op de werkvloer, je coacht en je geeft follow-up aan je medewerkers om hun prestaties te bevorderen
  • Je maakt een agenda voor personeelstaken om ervoor te zorgen dat de verkoopdoelen van de dag/week/maand worden bereikt
  • Je bestelt goederen en bereidt campagnes voor, voor het nieuwe seizoen – denk altijd een stap vooruit en kijk naar kortingen en prijzen
  • Je zorgt ervoor dat we ons aan de belofte aan de klant houden: altijd klaar staan met een groot aanbod
  • Je zorgt ervoor dat het personeel de winkel netjes houdt en uitnodigend maakt – een nette winkel zorgt voor geweldige resultaten

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • resultaatgericht bent
  • het grote beeld kan zien van alle taken die uitgevoerd moeten worden en deze kan delegeren
  • je staande kunt houden in een dynamische en drukke omgeving
  • een goede en inspirerende motivator bent
  • een vitaal persoon bent met een positieve instelling
  • verschillende problemen tegelijk kan oplossen
  • aandacht besteed aan details en zorgt voor een winkel die onze klanten aanspreekt
  • beschikt over een zekere mate van inlevingsvermogen en in staat bent om vele verschillende dingen te delen met je medewerkers

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over positie als sales leader en de werkcultuur in onze winkels door te klikken op “Maak kennis met Tina” – zij is één van onze sales leaders die zal beschrijven hoe het is om te werken bij JYSK.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com. 

Wat waren je eerste gedachten over deze functie?

  • Ik was voorbereid op een uitdaging en daarmee bedoel ik met het verkrijgen van zoveel verantwoordelijkheden. Ik wist dat ik het moest maken door mijn eerdere ervaringen.
  • Je bent altijd wel nerveus denk ik, of je in staat bent om het goed te doen in je nieuwe functie.

 

Hoe is het om een sales leader bij JYSK te zijn?

 

  • De teamgeest is van groot belang. We hebben het beste team en de gelukkigste werknemers. We zorgen ervoor dat dingen gebeuren, we dagen elkaar uit, we concurreren met elkaar en we hebben wedstrijden met andere stores.
  • Als je planning goed is, zal je heel ver komen – dat is de sleutel tot succes. En dat je eraan denkt om de tijd te nemen om te kijken naar de planning en de gebiedsverantwoordelijken of anderen hierbij te betrekken. Je moet altijd een stap vooruit lopen.
  • Wij zorgen er voor dat dingen gebeuren op een leuke manier door met elkaar te concurreren. Concurrentie maakt het allemaal net wat leuker en het is geweldig om dat enthousiasme in de winkel te voelen.
  • De sfeer is fantastisch en het niveau van energie is enorm – we vieren onze successen iedere dag.
  • Het allerbelangrijkste – en dat is wat ik het leukste vind om te doen – is het coachen van de andere medewerkers en ze uit te dagen op persoonlijk niveau – in principe een deel van hun ontwikkeling zijn.
  • Persoonlijk vind ik het erg leuk om uitgedaagd te worden door de store manager of de district manager – het is een geweldige manier om te ontwikkelen.
  • Als sales leader krijg je de hulp die je nodig hebt. Het enige wat je hoeft te doen is vragen. Je wordt door iedereen en overal gesteund in de organisatie.
  • Een succesvolle winkel is een teamprestatie – dat lukt je niet in je eentje. 

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

 

  • Ik ben gevraagd om het roer over te nemen vanaf dag één. Natuurlijk is dit een beetje beangstigend, maar het geeft je een geweldige ervaring om in het diepe te springen en verantwoordelijkheid te nemen.
  • Het is altijd een uitdaging om te werken met mensen. Het is één van de dingen die mijn werk interessant maakt – werken met medewerkers, hen te begeleiden en hen te helpen ontwikkelen.
  • Dingen bewegen snel, je moet in staat zijn om een heleboel dingen te verwerken op hetzelfde moment en ervoor te zorgen dat alles in harmonie is – iedereen moet op dezelfde lijn zitten. Er zijn altijd weer nieuwe campagnes of een nieuw seizoen dat eraan komt dus het is erg belangrijk om te plannen – wat gaat er gebeuren en hoe gaan we het doen?
  • Je moet medewerkers helpen om evenwicht te krijgen in het stellen van taakprioriteiten, dagelijkse routines en klantcontracten. Het belangrijkste zijn onze klanten dus je moet ervoor zorgen dat het personeel klaar is om te presteren als klanten de winkel binnen komen. 

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

 

  • We hebben een zeer open cultuur met een plek voor iedereen.
  • Het hele team heeft een uitstekende houding – dingen worden gewoon gedaan... Mensen werken hard en als er een deadline aankomt werken we als team om het te behalen.
  • Ik denk niet dat je een teamspirit zoals bij JYSK in veel andere organisaties ziet – iedereen vindt het leuk om hier te zijn en wil er extra voor gaan.
  • We vertrouwen elkaar dus als je de verantwoordelijkheid hebt voor iets, zal niemand daarbij over je schouder meekijken. We helpen elkaar en bespreken dingen met elkaar, maar je mag ook je eigen stempel op dingen zetten.
  • We helpen elkaar, ongeacht wat en als het nodig is om snel te gaan springen we graag bij.
  • We hebben een zeer ontspannen cultuur. We werken hard als we moeten, maar we hebben ook veel plezier samen.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

 

  • Als je een beetje geeft, krijg je al zoveel terug. Jij bent degene die een limiet stelt. Als je wilt kun je snel in je carrièreladder omhoog klimmen.
  • JYSK is echt goed in het organiseren van cursussen en trainingen, daarbij hebben ze uitstekende trainers en leiders. De interactie tussen HR en trainers is helemaal top.
  • We zijn allemaal nodig om de puzzel af te maken. We zijn allemaal nodig bij JYSK.
  • Waarom zou je niet willen werken bij JYSK? Het is het leukste bedrijf – geen twijfel over mogelijk. Je moet jezelf afvragen: wil ik werken voor het beste of het tweede beste bedrijf?
  • De teamgeest is van groot belang. We hebben het beste team en de gelukkigste werknemers. We trekken samen, we zorgen ervoor dat dingen gebeuren, we dagen elkaar uit, we concurreren met elkaar – en we hebben wedstrijden met andere stores.
  • Als je planning goed is, zal je heel ver komen – dat is de sleutel tot succes. En dat je eraan denkt om de tijd te nemen om te kijken naar de planning en de Afdelingsverantwoordelijken of anderen hierbij te betrekken. Je moet altijd een stap verder zijn, zodat je nergens achteraan loopt.
  • Wij zorgen er voor dat dingen gebeuren op een leuke manier door met elkaar te concurreren. Concurrentie maakt het allemaal net wat leuker, en het is zo geweldig om dat enthousiasme in de winkel te voelen.
  • De sfeer is fantastisch, en het niveau van energie is enorm – we vieren onze successen iedere dag.
  • Het allerbelangrijkste – en dat is wat ik het leukste vind om te doen – is het coachen van de andere medewerkers en ze uit te dagen op persoonlijk niveau – in principe een deel van hun ontwikkeling zijn.
  • Persoonlijk vind ik het erg leuk om uitgedaagd te worden door de Store Manager of de District Manager – het is een geweldige manier om te ontwikkelen.
  • Als Salesleader krijg je de hulp die je nodig hebt. Het enige wat je hoeft te doen is vragen. Je wordt door iedereen en overal gesteund in de organisatie.
  • Een succesvolle winkel is een teamprestatie – Dat lukt je niet in je eentje. 

Werken als Store Manager Trainee (SMT)

  • Bereid je voor op een Store Manager functie en het aangaan van de verantwoordelijkheid van je eigen winkel
  • Neem deel aan vijf professionele opleidingsmodules van één week op een privélocatie
  • Krijg de kans om snel een professionele carrière bij JYSK te maken
  • Maak deel uit van een unieke en sterke teamcultuur
  • Maak deel uit van een groot bedrijf dat zeer goede zorg voor haar medewerkers heeft

 

Het doel van onze Store Manager Trainee Programma (SMT) is om je voor te bereiden om binnen een jaar store manager te worden. 

 

Het SMT-programma in het kort:

  • Je zult een store manager volgen en die ook zal optreden als mentor
  • Jouw taken zullen vergelijkbaar zijn met die van een store manager
  • Je volgt vijf keer één week training in een privéresort
  • Je moet flexibel zijn en veel kunnen bewegen per district
  • Jouw store manager zal je gesprekspartner zijn en zal je prestaties beoordelen, je verbeterpunten geven en je "partner" zijn als het gaat om de functie als store manager

 

The 5 SMT-modules

Je zal de volgende vijf opleidingsmodulen bijwonen:

Module 1:

  1. Ken je bedrijf + team building
  2. Feedback op de JYSK-manier
  3. Store Concepten
  4. Store Operations Planning

Module 2:

  1. PPA (Personal Profile Analyse – DISC Analyse)
  2. Sales & Service
  3. Voorraadbeheer
  4. Examen

Module 3:

  1. JLiP (JYSK Leadership in Practice)
  2. Recht
  3. Planning and Administratie, incl. introductieprogramma en Learning Arena

Module 4:

  1. Recruitment
  2. Veiligheid en beveiliging
  3. Informatie over het traineeprogramma
  4. Werkomgeving

Module 5:

  1. PDP (Personal Development Plan), incl. Ziekte en afwezigheid dialogen
  2. Examen
  3. Kick-out business case

 

Je leert de volgende vaardigheden onder de knie te krijgen:

 

  • Ontwikkelen van werkschema's
  • Plannen van de vele deadlines
  • Het beheren van de algemene prestatie van de winkel
  • Het leiden, betrekken en motiveren van de medewerkers
  • Coachen en samenwerken met collega´s, in overeenstemming met hun ontwikkelingsniveau
  • Ken de in's en out's van de winkel en de dagelijkse routines
  • Delegeer verschillende taken en verantwoordelijkheden en erken dat teamwork de sleutel tot succes is.
  • Follow up van de prestaties in de winkel en het beoordelen van je team
  • Het bepalen van nieuwe doelen voor het team en voor de algemene prestaties van de winkel

 

Het SMT programma is echt iets voor jou als je:

  • ijverig, serieus en doelbewust bent, met een sterke drang om je te ontwikkelen en te slagen
  • bereid bent om te werken met je eigen vaardigheden en competenties
  • resultaatgericht bent
  • bereid bent om te leren en te profiteren van de feedback die je krijgt
  • in staat bent om het hoofd koel te houden in een dynamische en drukke omgeving
  • jezelf kan motiveren om het SMT programma te voltooien en er een succes van te maken
  • de JYSK cultuur kan en wil omarmen
  • energiek bent en een positieve mentaliteit hebt die je medewerkers zal beïnvloeden
  • bereid bent om een extra mijl te gaan met je collega's – zelfs wanneer het werk zich opstapelt

 

Leer ons kennen en ontdek wat het SMT programma jou kan bieden

Meer informatie over het SMT programma en onze werkcultuur kun je vinden door te klikken op: "Maak kennis met Kevin" – één van onze Storemanager Trainees, die zal beschrijven hoe het is om een SMT'er bij JYSK te zijn.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over het programma, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

  • Ontwikkelen van werkschema´s
  • Plannen van de vele deadlines
  • Het beheren van de algemene prestatie van de winkel
  • Het leiden, betrekken en motiveren van de medewerkers
  • Coachen en samenwerken met collega´s, in overeenstemming met hun ontwikkelingsniveau
  • Ken de in´s en out´s van de winkel en de dagelijkse routines
  • Delegeer verschillende taken en verantwoordelijkheden en erken dat teamwork de sleutel tot succes is.
  • Follow up van de prestaties in de winkel en het beoordelen van je team
  • Het bepalen van nieuwe doelen voor het team en voor de algemene prestaties van de winkel

Hoe is het om een SMT'er bij JYSK te zijn?

 

  • Het is fantastisch dat een groot deel van de training over leiderschap gaat en je leert over wat mensen drijft en kracht geeft. Het is spannend om je team te beïnvloeden en te ontwikkelen.
  • Je krijgt alle tools die je nodig hebt, het jaar dat je doorbrengt als SMT'er is goed besteed.
  • JYSK ondersteunt je de hele weg – JYSK zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het SMT programma werkt voor jou.
  • De teamspirit op de training is cool en het is geweldig om een groep mensen te ontmoeten die in precies dezelfde situatie als mij zitten – het is een goede ervaring om mee te nemen. Ik heb het gevoel dat ik deel uit maak van een team – ook al heb ik het in principe eigenlijk alleen gedaan.
  • Ik heb een grote ontwikkeling doorgemaakt – op professioneel gebied, natuurlijk, maar nog meer als persoon.
  • Het is gewoon zo motiverend om te weten dat je uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor een winkel krijgt en dat je de winkel moet beheren en garanderen dat je de best mogelijke resultaten krijgt.
  • Als je de weg laat zien en je bent bereid om een extra mijl te gaan voor je team zal je veel bereiken in een korte tijd. JYSK heeft oneindige mogelijkheden voor je om een carrière te maken.
  • Ik zou het graag opnieuw doen. En dan bedoel ik het SMT programma. Ik heb zulke grote stappen voorwaarts gezet – persoonlijk en als een leider. 

 

 

Welke uitdagingen kom je tegen tijdens het trainingsprogramma?

  • Wanneer je je aanmeldt voor het SMT-programma sta je te popelen om te gaan. Je kan niet wachten om je eigen store te krijgen. Nu zit ik in het midden van het traject en zie ik de reden waarom het een volledig programma is van een jaar. Er is echt veel te leren en ik heb enorm ontwikkeld in een zeer korte tijd. De training is een fantastisch opstapje voor de positie als store manager. Het is daarbij ook een vangnet waar je fouten kunt maken en jezelf kan testen, voordat je er echt voor gaat en de verantwoordelijkheid neemt van een winkel.
  • Voor mij zijn de uitdagingen vooral persoonlijk geweest. Ik moest leren om te navigeren op een drukke werkdag en niet vergeten om de tijd te nemen om te plannen en te ontwikkelen. Het is heel moeilijk om alles te laten passen op een drukke dag met veel taken en deadlines.
  • Je moet leren om te kijken naar jezelf en jezelf uit te dagen op je eigen DISC profiel. Iedereen heeft sterke en zwakke punten, de truc is om te leren met je zwakke punten om te gaan en ze in te zetten als voordelen. Voor mij is dat een hele andere manier om te kijken naar dingen, dus dat heeft enige reflectie nodig.
  • Het is heel turbulent om zo veel winkels te bezoeken – ik heb een moeilijke tijd gehad om voet aan de grond te zetten en alles in me op te nemen wat ik moest leren. Maar ik geloof dat ik er alleen maar voordeel heb uit kunnen halen om zoveel verschillende leiders te ontmoeten in zoveel verschillende winkels. Ik heb daar veel van kunnen leren en heb er mijn eigen leiderschapskwaliteiten mee ontwikkeld.
  • In het begin voerde ik alle taken uit, maar ik zie nu dat het de sleutel is om je team te ontwikkelen door taken en verantwoordelijkheden te delegeren. Als je je doelen wilt bereiken en goede resultaten wilt behalen, moet je werken als een team. 

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen voor het SMT programma van JYSK?

  • De training heeft mijn verwachtingen overtroffen – veruit! JYSK is zeer professioneel in hun opleidingen.
  • Je krijgt alleen maar meer dan je gewend bent. Het is niet zoals naar een school gaan waar je alleen maar bent om te studeren – je bent hier met mensen die in dezelfde situatie zitten als jijzelf.
  • De trainers zijn zeer competent – ze zijn goed in het koppelen van theorieën met praktische voorbeelden om dingen eenvoudig te begrijpen.
  • De JYSK teamspirit is gewoon zo cool, je bloed wordt snel blauw.
  • Kies JYSK als je zowel jezelf als anderen wilt ontwikkelen en lid wil zijn van een uitzonderlijk team.
  • Je hebt alle mogelijkheden die je wilt en JYSK zal alles doen om je te helpen.
  • Het is geweldig om naar het werk te gaan. Het niveau van energie en de sfeer in alle JYSK winkels is zo hoog – alle collega's komen werken met een goed humeur en dat is echt verfrissend.
  • JYSK is een manier van leven!

 

Wat is het volgende?

Ik heb een droom en dat is dat ik graag een district manager of een store manager in een van de grootste JYSK winkels in het land wil worden. Ik wil graag nog meer werken met het management – meer verantwoordelijk krijgen en meer werknemers hebben om te leiden. Maar ik blijf bij JYSK, natuurlijk, ik hou van werken bij JYSK! 

Werken als Store Manager

  • Als Store Manager ben je verantwoordelijk voor alle bedrijfsprocessen in de winkel, voor training, coaching en de ontwikkeling van je personeel en voor het beheer en het waarborgen van de algehele prestaties van de winkel.
  • Jouw taak is om ervoor te zorgen dat de winkel en het personeel klaar zijn voor klanten en dat de verkoop goed is. Dat heeft de hoogste prioriteit.
  • Je moet deel uitmaken van een uniek, sterk team en de cultuur in je winkel.
  • Word store manager en krijg de kans om een ​​professionele carrière te maken bij JYSK.

 

Als Store Manager bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je leidt je team naar succes
  • Je bent de uiteindelijke beslisser met betrekking tot de winkel
  • Je verbetert de omzet en zorgt voor de beste klantenservice
  • Je beheert en optimaliseert de algehele prestaties van de winkel
  • Je traint en coacht je medewerkers om verder te ontwikkelen
  • Je ben bezig met het betrekken en motiveren van je medewerkers
  • Je zet nieuwe doelen voor je team en de algehele prestaties van je winkel
  • Je evalueert de verkoopcijfers (met de Sales Leader), bereidt de verkoop voor en bedenkt strategieën om je doelen te bereiken
  • Je staat op gelijke voet met je collega's in de winkel en magazijn met de dagelijkse taken
  • Je evalueert de winkel en medewerkers
  • Je hebt verschillende taken en verantwoordelijkheden met betrekking tot de aflooptermijnen
  • Je rapporteert als Store Manager aan de District Manager

 

Deze positie is echt iets voor jou als je...

  • ambitieus en bereid bent om te verbeteren en je verder te ontwikkelen
  • resultaatgericht en gemotiveerd bent door voortdurend te streven naar verbetering van indexcijfers
  • beslissingen kan nemen en verantwoordelijkheid durft te nemen voor zowel de winkel en je team
  • in staat bent om je hoofd koel te houden in een dynamische en drukke omgeving
  • veel energie hebt en een positieve mentaliteit die je overdraagt aan je medewerkers
  • motiverend bent, goed kan leiden en anderen kan inspireren
  • duidelijke taakgerichte doelstellingen kan formuleren en definiëren
  • kan werken als zowel een getalenteerde manager als een collega
  • georganiseerd bent, goed in planning bent en "het grote plaatje" kan overzien
  • toegewijd bent aan de JYSK Values en zorgen dat je medewerkers dit ook zijn
  • geniet van deelnemen aan de dagelijkse taken in de winkel met je collega's

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Meer informatie over de Store Manager positie en onze werkcultuur kun je vinden door te klikken op "Maak kennis met Olga" - één van onze Store Managers die beschrijft hoe het is om te werken bij JYSK.


Vragen?

Mocht je vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Hoe is het om een ​​Store Manager bij JYSK zijn?

  • Ik werk nu 11 jaar bij JYSK en ik heb nog nooit twee dagen meegemaakt die precies hetzelfde waren. Elke dag is anders.
  • Een typische werkdag als Store Manager bestaat uit het werken met rapporten, inplannen van personeel en tijdschema's, het bestellen van producten, ready for campaigns, opleiding en ontwikkeling van het personeel, de klanten helpen, en het opvolgen van de werknemers en hun verschillende taken.
  • Ik probeer om een ​​goede mentor en trainer te zijn voor mijn team, door zeer grondig in detail te gaan bij het evalueren van prestaties, zodat ze de beste kans krijgen om zichzelf en hun vaardigheden te ontwikkelen. Ik ben trots om mijn collega's te helpen bij het stimuleren van hun carrière.
  • Mijn taak is om het team naar succes te leiden door het doorgeven van mijn kennis en deze te gebruiken om elke werknemer verder te ontwikkelen en te leren omgaan met verantwoordelijkheden, om zo de meest effectieve arbeidskrachten te creëren.
  • Ik moet in staat zijn om snel beslissingen te nemen in allerlei situaties, soms in extreme gevallen moet ik zelfs bereid zijn om de verantwoordelijkheid voor mijn winkel en medewerkers op me nemen.
  • Het is erg belangrijk om geloof in je medewerkers te hebben, want het stimuleert hen om zich verantwoordelijk te voelen, zo richten ze zich op zelfverbetering en in het algemeen verhoogt het hun niveau van effectiviteit.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

Het is altijd druk in de winkel en geen twee dagen zijn hetzelfde, dus je moet het stap voor stap bekijken en een goed gevoel hebben over wat je uitgevoerd hebt. Maar het maakt niet uit hoe moeilijk het kan zijn. Je bent alle drukte en hectische situaties allang weer vergeten aan het eind van de dag wanneer je je gelukkig en tevreden voelt.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • Onze werkcultuur bestaat uit onze Values en Leadership. We werken als één team en we hebben een zeer sterke focus op de opleiding en ontwikkeling van de medewerkers. We zijn gericht op ons werk en doen alle taken, want samen zijn we in staat om iets te doen!
  • Ons team is zeer gemotiveerd om goede resultaten te krijgen en de ontwikkeling van onze vaardigheden beter te maken, zodat we onze cijfers kunnen verbeteren.
  • Er is altijd een zeer positieve houding in de winkel. Wij respecteren, vertrouwen, waarderen en helpen elkaar. We zijn niet alleen collega's maar ook goede vrienden.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om te werken bij JYSK?

  • JYSK is een open en eerlijk bedrijf. In vergelijking met andere bedrijven geeft JYSK je altijd het gevoel van veiligheid en vertrouwen in je toekomst.
  • JYSK ontfermt zich echt over het personeel. De focus ligt op de opleiding en ontwikkeling van het personeel, om hen de kans te geven om op de carrièreladder te klimmen.
  • JYSK stimuleert haar medewerkers om initiatieven te nemen, zodat elke werknemer invloed en verantwoordelijkheid krijgt. Ik waardeer deze vorm van platte organisatiestructuur.
  • Ik ben trots dat ik bij dit bedrijf werk.

Werken als District Manager Trainee (DMT)

Het doel van ons DMT programma is om je voor te bereiden op de functie van District Manager. Je blijft de verantwoordelijkheid houden over je eigen store als Store Manager tijdens het DMT programma, terwijl wij je voorbereiden voor je toekomstige rol als District Manager binnen JYSK. De training bestaat uit een combinatie van trainingen, projecten en toekomstige taken met betrekking tot je dagelijkse werkzaamheden. Alle projecten en taken zullen op het niveau van een District Manager zijn.

 

 

Het DMT programma in het kort:

Een heel belangrijk onderdeel van het programma is het omzetten van theorie en nieuw verkregen vaardigheden uit de training naar de praktijk. Het grootste deel van je ontwikkeling en het meest belangrijke deel van het krijgen van de vaardigheden die je nodig hebt voor je toekomstige rol als District Manager vinden “on te road” plaats – zodat je zelf het effect van je trainingsonderwerpen kan ervaren. Traininsonderwerpen kunnen onder andere zijn:

  • Feedback
  • Recruitment
  • Planning
  • Distance management

 

Tijdens het DMT programma leer je de volgende taken te beheersen:

 

  • Het optimaliseren van sales, winsten en processen in alle stores van een district
  • Het verzekeren van een geweldige store standard en goede klantenservice door het gebruik van JYSK Values, JYSK Sales & Service en JYSK Leadership
  • De leiding hebben over de operationele activiteiten van de stores door het zorgen voor soepele processes, naleving van huidige marketing campaigns en promotions en het behalen van budgetten en sales targets
  • Ervoor zorgen dat alle stores en het personeel klaar zijn voor klanten en onze doelstelling over het geven van de best mogelijke service naleven
  • Bouwen en ontwikkelen van je team en de interne pipeline
  • Fungeren als trainer in trainingen, bijvoorbeeld bij Sales & Service
  • Verantwoordelijk zijn voor de strategische focus om te zorgen dat JYSK de eerste keuze is van de klant binnen de retail sector
  • De schakel zijn tussen de stores binnen je district en de afdeling Retail op het hoofdkantoor

 

 

Het DMT programma is perfect voor jou als je ...

 

  • resultaatgericht bent en wordt gemotiveerd door het behalen van geweldige resultaten met store team. Als DMT moet je commercieel en een resultaatgerichte tradesman zijn.
  • serieus, ambitieus, robuust en toegewijd bent. Ook wordt je gemotiveerd door het ontwikkelen van anderen, jezelf en je vaardigheden.
  • klaar bent om een meer uitgebreide bestuurlijke functie en meer verantwoordelijkheden op je te nemen.
  • een goede trainer en leider bent voor je medewerkers.
  • besluitvaardig, doelgericht en gedreven bent om je district naar succes te leiden.
  • onafhankelijk bent en snelle en gegronde beslissingen kan maken.
  • goede communicatieve vaardigheden hebt en met veel verschillende mensen om kan gaan.

 

 

Leer ons kennen en ontdek wat ons DMT programma jou kan bieden

Lees meer over het DMT programma en onze werkcultuur door te klikken op “Maak kennis met Shanna” – één van onze DMT'ers die beschrijft hoe het is om een DMT'er te zijn bij JYSK.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over het DMT programma, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Wat was je eerste indruk van het DMT programma?

  • Het DMT programma was voor mij de perfecte manier om mijn ambitie om District Manager te worden te behalen – het is een ondersteunende en professionele manier om het te bereiken.
  • Ik hoopte dat het programma een goede mix tussen theorie en praktijk zou zijn. Ik ben blij dat het aan mijn verwachtingen voldeed.

 

Hoe is het om een DMT bij JYSK te zijn?

  • Het is een uitdaging maar zeker een kans. Ik ben een Store Manager die verantwoordelijk is voor onze nieuwste winkel in Nederland. Daarnaast neem ik deel aan het DMT programma. Daarom moet ik een evenwicht vinden tussen de twee, zonder afbreuk te doen aan een van beiden.
  • Ik vergezel mijn District Manager als hij de Stores in het district bezoekt. Het is heel leerzaam om meningen met hem delen over de dingen die we zien in de winkels en hoe ze eventueel te verbeteren.
  • Ik ben ook betrokken bij de maandelijkse district bijeenkomsten met alle Store Managers. Samen met mijn District Manager bepaal ik de agendapunten. Ik breng mijn eigen visie en ideëen in en heb mijn eigen verantwoordelijkheid in dit opzicht.
  • Ik heb meer informatie gekregen over onze IT systemen. Het is heel interessant om al deze extra inzichten te krijgen.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in het programma?

  • Het is soms moeilijk om de juiste balans te vinden tussen mijn rol als Store Manager en DMT. Natuurlijk wil je evenveel tijd en energie steken in beide rollen, maar ik ben voornamelijk Store Manager en ik denk dat het niet meer dan eerlijk is dat mijn team 100% op mij kan rekenen. Persoonlijk zie ik het niet als een last, maar als een enorme kans om mijn persoonlijke ontwikkeling te stimuleren want ik wil gewoon zo veel mogelijk leren. Je zou kunnen zeggen dat ik profiteer van het feit dat ik een vrouw ben, omdat ik in staat ben om mijn multitasking skills zo veel mogelijk te gebruiken (haha).

 

Beschrijf de werkcultuur in het DMT programma

  • Het DMT programma heeft een informele werkcultuur die zorgt voor een open sfeer, waarin je met belangrijke mensen kan praten van alle niveaus binnen JYSK. Iedereen in de organisatie is aanspreekbaar. Dit maakt het makkelijker om alle aspecten van JYSK te leren kennen.
  • Het DMT programma is zeer professioneel en ondersteunend – ik ben de hele weg begeleid, en als ik vragen had was het antwoord nooit ver weg. Iedereen is heel behulpzaam.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • Als je ambitieus bent en het beste uit jezelf wil halen, zou ik zeggen dat JYSK de het beste bedrijf voor jou is. JYSK biedt interessante functies met grote verantwoordelijkheden en de kans om je te ontwikkelen. Als je het wilt en hard werkt om het te bereiken dan biedt JYSK uitstekende carrièremogelijkheden.
  • Ook heeft JYSK een zeer aansprekende bedrijfscultuur en dat is een zeer belangrijk aspect voor mij, ik hoop nog een lange tijd bij JYSK te werken.

Werken als District Manager

  • Beheren van alle stores in jouw district
  • Verkoop, winst en processen van alle stores binnen jouw district optimaliseren
  • Ervoor zorgen dat alle stores en het personeel klaar zijn om klanten te ontvangen
  • Beheren, leiden, trainen, het opvolgen van en nauw samenwerken met de Store Managers van jouw district
  • Uitstekende store standaarden en klantenservice verzekeren door het gebruik van onze concepten: JYSK Values, JYSK Sales & Service en JYSK Leadership

Als een District Manager bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de totale verkoop van het hele district
  • Je bent verantwoordelijk voor de operationele processen van de stores: zorgen voor een goede werking van elke winkel en de naleving van de huidige marketing campagnes en promoties
  • Je zorgt ervoor dat elke winkel voldoet aan de budgetten en sales doelstellingen en daarnaast voldoet aan onze hoge eisen voor een uitstekende klantenservice
  • Je bent bezig met het ontwikkelen en opvolgen van budgetten en het coördineren met en rapporteren aan Retail Management
  • Je bent bezig met het beheren van, leiding geven aan, werken met en opvolgen van Store Managers van jouw district
  • Je daagt stores uit en zet druk op ze om ervoor te zorgen dat Store Managers binnen hun budget grenzen blijven en deadlines en omzet doelen halen
  • Je volgt de trainingen die aan het winkelpersoneel zijn gegeven op om ervoor te zorgen dat alle medewerkers voorbereid en klaar zijn om onze klanten op de best mogelijke manier te helpen
  • Je zorgt voor een goede werkomgeving
  • Je zorgt voor werktevredenheid en het welzijn van het winkelpersoneel
  • Je checkt de stores om er voor te zorgen dat ze bevoorraad, schoon en uitnodigend zijn, en dat onze producten op de meest gunstige manier worden getoond
  • Je beoordeelt de prestaties van individuele stores zes keer per jaar door de belangrijkste cijfers te analyseren en het opvolgen van alle productgebieden
  • Je bent bezig met het herkennen, ontwikkelen en beoordelen van de prestaties van getalenteerde medewerkers die de potentie hebben voor een hogere functie in de toekomst
  • Je traint externe Store Managers, die binnen drie maanden klaar moeten zijn om een store over te nemen
  • Je coördineert en faciliteert drie keer per jaar workshops en gezamenlijke bijeenkomsten voor Store Managers van jouw district
  • Je coördineer en faciliteer drie keer per jaar workshops en gezamenlijke bijeenkomsten voor Sales Leaders van jouw district

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • serieus en ambitieus bent, en grotere verantwoordelijkheden wil nemen in een uitgebreide leidinggevende functie
  • je personeel kan inspireren en motiveren
  • resultaatgericht bent en wordt gemotiveerd door grote successen met store teams
  • in staat bent om snelle, maar goed onderbouwde beslissingen te nemen wanneer dat nodig is
  • de kans aan wil nemen om successen te delen en vieren met de store teams
  • persistent en consistent bent, en goed bent in het opvolgen van initiatieven
  • taken en verantwoordelijkheden kan delegeren
  • je in staat bent om te plannen en je taken te prioriteren
  • in staat bent om talenten te herkennen en een sterke personeelspipeline te bouwen
  • een positieve en pro-actieve mindset hebt

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Lees meer over onze cultuur en werkomgeving door op “Maak kennis met Niels” te klikken – één van onze District Managers die beschrijft hoe het is om een District Manager bij JYSK te zijn.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Hoe is het om een District Manager bij JYSK te zijn?

  • Geen dag is hetzelfde. Mijn baan is heel onvoorspelbaar.
  • Ik probeer alle stores te bezoeken binnen een relatief kort tijdbestek.
  • Elke ochtend stuur ik opmerkingen naar elke store over de prestaties gebaseerd op hun individuele kerncijfers en retail controlling. Ik spreek mijn waardering uit bij goede cijfers en daag ze uit bij het bij het behalen van slechte cijfers.
  • Als District Manager kan je op dagelijkse basis meten hoe je er voor staat – je hebt altijd een vinger om de pols bij je eigen prestaties.
  • Ik ben nogsteeds een belangrijk deel van de retail-cultuur van de winkels – we werken elke dag hard om de doelen van het district te halen.
  • We hebben een heel strak budget. Als beginpunt streven we altijd naar hogere resultaten dan wat realistisch is maar gebaseerd op de gedachte dat het wél haalbaar is.
  • JYSK is een fantastisch bedrijf als het op management aankomt. Ik probeer mezelf hier natuurlijk ook aan te evenaren.
  • Ik probeer ervoor te zorgen dat mijn contact met het winkelpersoneel niet alleen via de Store Manager plaatsvindt. Daarom benader ik de gebiedsverantwoordelijken en geef ze uitdagingen voor hun specifieke verantwoordelijkheidsgebieden. Ik complimenteer ze voor hun goede prestaties en geef opbouwende kritiek waar nodig.
  • Je krijgt zo veel kennis van de retail-problemen, omdat je moet werken met zo veel verschillende dingen bij JYSK; van campagnes tot personeelstrainingen en jaarverslagen.
  • Ik zorg ervoor dat winkels de middelen krijgen die ze nodig hebben. Als ze bijvoorbeeld de faciliteiten van de store moeten optimaliseren dan huur ik een schilder of elektricien om ervoor te zorgen dat het winkelpersoneel de best mogelijke kansen heeft om te slagen.
  • We zitten niet achterover en nemen daarom geen genoegen met slechte resultaten. Wij hebben onze handen helemaal vrij, dit betekent dat we onze aanpak zeer snel kunnen veranderen en vlugge beslissingen kunnen maken.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

  • Ik denk dat de grootste uitdaging is dat mijn taken zo gevarieerd zijn. Soms gaat alles van een leien dakje, op andere momenten is het echt hard werken om een District Manager te zijn.
  • Het is natuurlijk een uitdaging om zo’n grote verantwoordelijkheid te hebben. Het wordt een soort van levensstijl en daarbij is een 9-tot-5 mentaliteit onmogelijk als je alles voor elkaar wil krijgen.
  • Plannen is moeilijk – je weet nooit precies wat morgen je brengt.
  • Het is een voortdurende uitdaging om met zo veel mensen te werken. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor het operationele proces, maar ook voor het welzijn van je medewerkers.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • Er is een unieke bedrijfscultuur binnen JYSK – dit is vooral duidelijk in de stores. Ze hebben de meest fantastische werk ethiek.
  • We zijn goed in het vieren van onze successen zodat iedereen zich onderdeel van iets goeds voelt.
  • De dagelijkse samenwerking tussen stores is geweldig.
  • Er worden regelmatig winkelwedstrijden gehouden, waar leuke prijzen zoals een etentje of een uitje tegenover staan. Dat is goed omdat het mensen motiveert.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • JYSK management wordt gekenmerkt door gelijkwaardigheid – je luistert naar iedereen, ongeacht welke titel diegene heeft. Dit is een van onze sterkste values: het aanmoedigen van alle medewerkers om hun recht en plicht te gebruiken om voor je mening uit te komen. Dat werkt erg goed.
  • We praten veel over kerncijfers bij Stores. JYSK is een van de weinige bedrijven met zo’n open manier van gebruik van cijfers en resultaten. Onze Store Managers hebben toegang tot grote hoeveelheden informatie en dat stelt hen in staat om hun stores tegen andere stores en Store Managers te benchmarken.
  • We zijn een snel groeiende onderneming en in principe beslis jij zelf over de bestemming van je carrière. Als je verder wil komen, dan helpt JYSK je op weg.
  • Ik heb het al eerder gezegd: we hebben een geweldige bedrijfscultuur binnen JYSK – dat vindt je nergens anders.

Werken als Retail Manager Trainee (RMT)

Het doel van het RMT programma is om je voor te bereiden voor een positie als Retail Manager met de algehele verantwoordelijkheid voor het waarborgen van de best mogelijke winkelactiviteiten en de algemene prestaties in jouw land/region, door het ontwikkelen van strategieën, implementeren van huidige JYSK concepten, behalen van budgetten en het behalen van bepaalde (landelijke) doelstellingen. Tijdens het RMT programma werk je als District Manager en heb je de verantwoordelijkheid van je eigen district terwijl wij je voorbereiden voor de rol als Retail Manager binnen JYSK. Zodra je een Retail Manager wordt werk je via de District Managers van jouw regio en word je een onderdeel van het Country Management Team.

Het RMT programma in het kort:

Het RMT programma is een internationaal programma. Je werkt samen met andere RMTs van andere landen en leert hoe retail werkt in verschillende culturen.

  • Je woont verschillende trainingen bij in Denemarken. Alle cursussen zijn in het Engels, het is daarom essentieel dat je de Engelse taal beheerst. Je zal taken definiëren en beslissen over taken en persoonlijke ontwikkelgebieden waar je aan gaat werken in nauwe samenwerking met je Country Manager.
  • Daarom zal je de theorie die je hebt opgedaan uit de opleidingsonderdelen combineren met specifieke taken die relevant zijn voor de functie van Retail Manager in jouw land.
  • Opleidingen dienen er onder andere toe je vaardigheden op het gebied van communicatie, retail management, planning en development te ontwikkelen.
  • Je leert om verschillende managementtools te gebruiken zoals: PDP, SIRIUS, JLiP en PPA.

 

Tijdens je RMT programma leer je de volgende taken te beheersen:

  • Doelen ontleden in precieze criteria voor succes – voor korte en lange termijn – om te slagen in specifieke business focus gebieden.
  • Assisteren, trainen en ontwikkelen van District Managers om er voor te zorgen dat er hoge standaarden zijn in de Stores, de budgetten worden gehaald en de regio/landelijke turnover wordt verbeterd.
  • Zorgen voor de best mogelijke Store- en districtsmanagement van het land, door het spotten en werven van de meest getalenteerde kandidaten voor de posities van SMT, SM, DMT en DM (in samenwerking met de HR Manager)
  • Ontwikkelen, implementeren en opvolgen van het jaarlijkse Business Plan en het optimaliseren van processen in de Stores in samenwerking met elke District Manager.
  • Het ontwikkelen en behalen van budgetten, BSC doelen en andere landelijke doelstellingen.
  • Er voor zorgen dat alle JYSK concepten (JYSK customer promises, JYSK Values en JYSK Leadership) succesvol geïmplementeerd zijn in alle stores in alle districten van het land/regio.
  • Het optimaliseren van het winkel netwerk in aansluiting met landelijke doelen en doelstellingen, door het openen van stores en het verplaatsen en uitbreiden van de bestaande gebouwen.
  • Uitdagen, motiveren en een gezonde druk op de districten zetten, om er voor te zorgen dat District Managers binnen de kaders van budgetten blijven en deadlines en omzetdoelen halen.

 

Het RMT programma is perfect voor jou als je...

  • serieus en ambitieus bent, en je de drive hebt om grote verantwoordelijkheden te nemen in een uitgebreide bestuurlijke functie.
  • een verschil wil maken en je best doet om het bedrijf te dienen.
  • een strategische denkwijze hebt en erg resultaatgericht bent.
  • toegewijd aan je baan bent en een hoop van jezelf verwacht.
  • kan plannen en organiseren en je taken kan prioriteren.
  • trots wordt van het ontwikkelen van je team en het slagen van elk teamlid.
  • klaar bent om je zelf uit te dagen en ontwikkelen
  • strategische en gefundeerde beslissingen kan nemen
  • talenten kan herkennen en ontwikkelen om een solide pipeline te bouwen
  • een positieve en proactieve denkwijze hebt
  • geen problemen hebt met reizen

 

Leer ons kennen en ontdek wat ons RMT programma jou kan bieden

Lees meer over het RMT programma en onze werkcultuur door te klikken op “Maak kennis met Dragan” – een van onze DMT'ers die beschrijft hoe het is om een DMT'er te zijn bij JYSK.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over het DMT programma, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Wat was je eerste indruk van het RMT programma?

  • Ik wilde nog meer kennis over het grote plaatje van JYSK als internationaal bedrijf dat elk jaar groeit – en de vele processen achter de prestaties van het bedrijf.
  • Mijn leiderschapsvaardigheden ontwikkelen met betere instrumenten binnen de strategische communicatie en door te leren van de instructeurs.
  • Om uitgedaagd te worden en mezelf te ontwikkelen als een leider, zodat ik klaar ben voor een Retail Manager positie wanneer die tijd komt.
  • Mensen van allerlei landen leren kennen en best practices met ze te delen.

 

Hoe is het om een RMT bij JYSK te zijn?

  • Ik ben uiteindelijk een District Manager, dus mijn werk, mijn district en onze prestaties zijn mijn eerste prioriteit.
  • Meedoen aan het RMT programma betekent dat ik mijn werk als District Manager moet combineren met nieuwe taken die relevant zijn voor het RMT programma.
  • Je hebt discipline nodig, en moet flexibel zijn – omdat je de verantwoordelijkheden van een District Manager met combineren met RMT taken.
  • Het RMT programma laat je uit je comfort zone stappen en daagt je uit op nieuwe manieren.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in het programma?

  • Planning, planning en nog meer planning. De structuur van je dagelijkse werk wordt aan de tand gevoeld, en je zal hoogstwaarschijnlijk falen vanwege zo veel verschillende parameters en mensen die er bij betrokken zijn. Maar je leert er een hoop van! Om je zwaktes te kennen, te leren van je fouten en de mogelijkheid krijgt om je gewoontes te veranderen is het enige dat uitmaakt als je je wil ontwikkelen.

 

Beschrijf de werkcultuur in het RMT programma

  • Elke deelnemer geeft je het respect en de hulp die je nodig hebt om te slagen binnen het RMT programma. Met wederzijds respect is alles mogelijk.
  • De sfeer in de groep is geweldig – iedereen kent JYSK, en de cultuur die heerst is “we make things happen”.
  • Het is geweldig om collega’s uit andere landen te ontmoeten, omdat het je de kans geeft om elkaar beter te begrijpen.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • Bij JYSK werken we hard en bereiken we fantastische percentages als het gaat om het behalen van goede resultaten.
  • Daarnaast zijn wij een extreem goed georganiseerd bedrijf met sterke structuren en procedures.
  • We zijn nog steeds JYSK en hebben de Scandinavische leadership-mentaliteit die iedereen de kans geeft om zich zichtbaar te maken en een verschil te maken. Naar alle medewerkers – ongeacht hun functie – wordt geluisterd en krijgen de kans om zich te ontwikkelen en hoger op de ladder binnen JYSK te komen. Dedication brings opportunities.
  • Welk beeld je ook hebt van JYSK, je zal verrast zijn en er achter komen dat het veel meer is dan dat – het zal je verwachtingen zeker overstijgen.

Werken als Retail Manager (RM)

Als Retail Manager ben je verantwoordelijk voor een optimale JYSK winkel en de algehele prestaties in uw regio, door de ontwikkeling van strategieën, de uitvoering van huidige JYSK concepten, vergader-budgetten en het bereiken van bepaalde doelen en doelstellingen in het hele land.

Als de Retail Manager u verwijst naar de Country Manager / Hoofd van Retail in uw land.


Als een Retail Manager bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen van budgetten, BSC doelen en andere doelen in het land.
  • Ervoor zorgen dat de best mogelijke managers in de winkels zijn, door het spotten en het werven van de meest getalenteerde kandidaten voor de posities van SMT, SM, DMT en DM in samenwerking met de HR Manager.
  • Ontwikkelen, implementeren en opvolgen van het jaarlijkse Business Plan, zorgen voor een perfecte samenwerking met elkaar en met de  District Manager.
  • Ervoor zorgen dat winkels en het personeel klaar zijn voor de klanten - het doel is om de uitvoering van een Customer First mentaliteit te hebben in de hele organisatie.
  • Ervoor zorgen dat alle huidige concepten (JYSK klant beloften, JYSK Waarden en JYSK Leadership) in alle winkels worden geïmplementeerd en in alle districten in het land / regio.
  • In staat zijn om over succes met criteria te communiceren - op korte en lange termijn -voor een ​​basis voor succes in de geselecteerde aandachtsgebieden.
  • Assisteren bij trainingen en het ontwikkelen van  District Managers om te zorgen voor hoge winkel normen, verbetering van de omzet van de regio / het land en te voldoen aan de budgetten.
  • Optimaliseren van het netwerk van de winkel volgens de doelen voor het land en de  doelstellingen, door het openen van nieuwe winkels en door het verplaatsen en uitbreiden van bestaande panden.
  • Challenge, motiveren en een gezonde druk zetten op het District om ervoor te zorgen dat de District Managers binnen het budget blijven, zorgen dat deadlines gehaald worden, het halen van de omzet targets.

 

Deze functie is echt iets voor jou als je...

  • Een goede en straight-forward leider bent
  • Ambitieus en gedreven bent door het creëren van goede resultaten
  • Hebben van een strategische mentaliteit, verkoop en resultaatgericht zijn 
  • Positief en proactief zijn met veel energie en enthousiasme
  • Trots op de ontwikkeling zijn van uw team en om ze te zien slagen
  • Kunnen herkennen van talenten, deze verder te ontwikkelen en bouwen van een solide pijplijn
  • Het reizen niet erg vinden.

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Meer informatie over onze werkcultuur door te klikken op "Maak kennis met Igor" - een van onze Retail Managers die zal beschrijven hoe het is om een ​​RM bij JYSK zijn.

 

Vragen?

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

Hoe is het om een District Manager bij JYSK te zijn?

  • Het is een zeer uitdagende en dynamische baan, maar dat is ook wat deze positie zeer interessant maakt. Ik word elke ochtend met plezier wakker.
  • Ik moet zeer flexibel zijn en mij aanpassen aan een groot aantal verschillende situaties en behoeften, in staat zijn te reageren op hen en het maken van snelle en gefundeerde beslissingen.
  • Samen met de District Managers, moet ik een rolmodel zijn voor de rest van de organisatie in alles wat ik doe, of het nu gaat om mijn leiderschap en management stijl, mijn manier van coachen en te motiveren, of de manier waarop ik moet communiceren.
  • Kortom, ik moet zorgen voor een perfecte samenwerking tussen de retail-organisatie en de centrale functies op het hoofdkantoor.
  • Een van de sleutels tot succes is om de juiste medewerkers te vinden voor de juiste posities en door te ontwikkelen voor verdere trainingen, projecten en follow-up.
  • Het werk als Retail Manager kan vrij moeilijk en stressvol zijn, maar ik geniet er echt van!

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

De belangrijkste uitdaging is om altijd te zorgen voor een goede prestatie zeker met al mijn verantwoordelijkheden. Om de best mogelijke resultaten te behalen moeten alle zaken netjes op orde te zijn. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw store

  • Het is een mix van hard werken en veel teamwork.
  • We hebben een zeer betrokken en betrouwbare werkcultuur, met veel teamwork. De meerderheid van onze acties en beslissingen zijn gebaseerd op de betrokkenheid van werknemers tijdens een brainstorm proces op verschillende locaties, tijdens workshops of onder een drankje in cafés.
  • Overal waar ik kom is er een prettige sfeer tussen de JYSK medewerkers.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • Omdat bij JYSK van elke werknemer zijn mening telt; iedereen heeft het recht en de plicht om daarvoor op te komen.
  • JYSK doet veel voor het personeel, biedt alle trainingen en opleidingen aan die nodig zijn om de individuele werknemer te ontwikkelen.
  • JYSK herkent hardwerkende en productieve medewerkers met potentieel en biedt hen de kans om een ​​professionele carrière te maken bij JYSK.

Werken als Country Manager

Als Country Manager ben je verantwoordelijk voor optimale JYSK winkel operaties en de algehele prestaties in uw land, door het ontwikkelen van strategieën, implementeren van huidige JYSK concepten, vergader-budgetten en het bereiken van bepaalde doelen en doelstellingen in het land. 

Als Country Manager, rapporteer je aan de Executive Vice President van Retail in JYSK Nordic.

 

Als een Country Manager bij JYSK heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Verantwoordelijk voor JYSK ontwikkelingen en activiteiten in uw land op basis van JYSK Waarden en JYSK Leadership.
  • De best mogelijke beheer van het land: de aanwerving van de meest getalenteerde kandidaten voor de posities van RM, Finance Manager, HR Manager (in samenwerking met HR).
  • De volledige verantwoordelijkheid voor de jaarlijkse Business Plan en budgetten om initiatieven uit te voeren om ervoor te zorgen continue concepten, omzet en EBIT ontwikkelingen.
  • Verantwoordelijk voor het creëren van een productieve relatie en de samenwerking met diverse interne collega's.
  • Optimaliseren van de informatie- en communicatiestroom in het land, en van en naar JYSK Nordic.
 
Deze functie is echt iets voor jou als je...
  • een competitief persoon die altijd de beste wil zijn
  • zijn gericht op het creëren van de resultaten en de waarde voor JYSK
  • graag uitdaagd en uitgedaagd wilt worden
  • wordt gemotiveerd door het inspireren en ontwikkelen van uw teamleden
  • een goede straight-forward leider bent
  • hebben van een strategische mentaliteit

 

Leer ons kennen en ontdek wat wij jou kunnen bieden

Meer informatie over onze werkcultuur door te klikken op "Maak kennis met Johan" - een van onze Country Managers die zal beschrijven hoe het is om een ​​Country Manager bij JYSK zijn.

 

 

Vragen?

 

Mocht je nog vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met onze HR afdeling via hrnl@jysk.com.

 

Voor welke gebieden ben jij verantwoordelijk?

  • Als Country Manager, ben ik over het algemeen verantwoordelijk voor JYSK ontwikkelingen en operaties in mijn land (Zweden) op basis van JYSK Waarden en JYSK Leadership. Ik verwijs naar de Executive Vice President van Retail.
  • Verantwoordelijk voor het creëren van een productieve relatie en samenwerking met de volgende collega's:
  • Head of Retail
  • Retail Managers
  • Finance Manager
  • Human Resource Manager
  • Logistiek Manager
  • Development Manager
  • Sales en Marketing Manager
  • Regional Head of Sales
  • Verantwoordelijk voor de vestiging van nieuwe winkels en voor de ontwikkeling van de winkels en hun activiteiten
  • Verantwoordelijk voor business planning en budgetten om initiatieven uit te voeren om  te zorgen voor een continue concept, omzet en EBIT ontwikkeling
  • Optimaliseren van de informatie- en communicatiestroom in het land, en van en naar JYSK Nordic.
  • Zorg ervoor dat iedereen in de organisatie kent en leeft van JYSK Waarden en JYSK Leadership.
 

Hoe is het om een ​​Country Manager bij JYSK te zijn?

  • Ik denk niet dat er zoiets bestaat als een typische CM dag. Er zijn de hele dag en jaar zoveel verschillende dingen te doen, dat maakt het op het zelfde moment zo uitdagend en inspirerend.
  • Op een dag heb ik een vergadering over het bespreken van de strategie, assortiment tactiek voor de komende drie jaar. De volgende dag ga ik naar winkels met andere teamleden, of we bespreken hoe te te plannen en uit te voeren voor het volgend jaar van de campagne-activiteiten in de verschillende mediakanalen, zoals kranten, tv en social media. Of ik bezoek en evalueer over nieuwe winkellocaties. Of verblijf in het kantoor om te communiceren met HO personeel en follow-up van projecten, initiatieven, resultaten en kengetallen. Dat is wat het zo het zo interessant en uitdagend tegelijk maakt - geen dag is hetzelfde.

 

Welke uitdagingen kom je tegen in je functie?

De uitdaging is het vinden van de balans tussen mijn drang om snel te ontwikkelen en ervoor te zorgen dat we allemaal op het juiste spoor blijven. Met veel verschillende functies verspreid over het land is het absoluut cruciaal dat iedereen weet dat de verwachtingen en vertrouwen in wat te doen en hoe dat te doen. Er kan en moeten veel verschillende opvattingen en manieren zijn om dingen te doen, maar een van de grote succesfactoren voor JYSK is om dingen op dezelfde manier te doen. Keer op keer heeft dit bewezen dat dit de meest efficiënte manier van werken is in dit soort grote bedrijven.

 

Beschrijf de werkcultuur in jouw land

  • Ik zou graag willen zien dat we werken in een sfeer die open, ongecompliceerd en vrij van onnodige hiërarchie is. Iedereen moet het gevoel hebben dat ze altijd hun gedachten en meningen kunnen uiten.
  • Ik geloof zeker dat de beste organisaties betrokkenheid en duidelijke verantwoordelijkheid bieden. We zijn in het bedrijfsleven om de beste te zijn, en de beste manier om dat te laten gebeuren is om het team en de teamleden te laten ontwikkelen.
  • Tot slot zou ik willen zeggen dat het een zeer competitieve sfeer met een extreme energie, enthousiasme en drive heeft om te slagen, maar op hetzelfde moment de grote dingen te vieren en plezier te hebben.

 

Waarom zouden anderen moeten kiezen om bij JYSK te werken?

  • Ik heb 17 jaar bij JYSK gewerkt  in bijna elke positie binnen de retail organisatie, en ik vind het nog steeds inspirerend en motiverend. De belangrijkste reden voor mij is dat JYSK nooit stopt te willen ontwikkelen, je krijgt zo'n fantastische kans om jezelf te ontwikkelen en nieuwe uitdagingen aan te gaan.
  • Ik waardeer ook de zeer sterke winnende cultuur die zegt dat alles mogelijk is. In de geschiedenis van JYSK, is het zo vaak dat als je een doel hebt en vastbesloten om het te bereiken, dan is er een echt grote kans dat je het zal bereiken. Ik hou echt van die spirit!