JYSK

Vind hier alle informatie die je nodig hebt om jouw potentiële werkgever JYSK beter te leren kennen.

JYSK

Vind hier alle informatie die je nodig hebt om jouw potentiële werkgever JYSK beter te leren kennen.

De JYSK Values

Dit zijn de JYSK kernwaarden afkomstig van onze oprichter Lars Larsen. Zij omschrijven gedrag en houding die we van jou als medewerker bij JYSK verwachten.

Onze waarden zijn samengevat in drie woorden om zo alle JYSK werknemers er aan te herinneren hoe ze zich moeten gedragen – zowel tegenover onze klanten als tegenover elkaar. We geloven in goed ondernemerschap, goede collega’s en een collectieve geest.

TRADESMAN

Servicegericht: Ik zet de klant centraal en handel naar hun behoeftes.

Kostenbewust: Ik gebruik de middelen op een slimme manier en vermijd onnodige kosten. We zijn een kostenbewust bedrijf en verkopen artikelen tegen lage prijzen.

Betrouwbaar: Ik kom mijn beloftes na. Afspraak is afspraak.

Doelgericht: Ik werk hard om de doelen van mijzelf en van mijn team te bereiken.

Professioneel: Ik ben goed in wat ik doe en heb een vakkundige instelling en aanpak.

 

COLLEAGUE

Hulpvaardig: Ik help graag en ik sta altijd klaar om een stapje extra te doen. 

Wederzijds respect: Ik ga respectvol met mijn collega’s om.

Flexibel: Ik kan goed met veranderingen omgaan. Ik help mijn collega, ook zonder eigenbelang.

Open, eerlijk en recht door zee: Ik zeg de dingen zoals ze zijn, zonder poespas, op een open en eerlijke manier.

Positief: Ik denk in kansen en niet in problemen.

 

CORPORATE SPIRIT

Betrokken: Ik ben betrokken, maak het verschil en draag bij aan het team.

Loyaal: Ik sta achter JYSK en mijn collega’s, zowel in goede als moeilijke situaties.

Coöperatief: Ik ben gretig om samen te werken met verschillende functies en posities.

Het recht en de plicht om voor je mening uit te komen: Ik geef input om ons bedrijf te verbeteren, dit is mijn recht en plicht.

JYSK ambassadeur: Ik laat zien dat ik er trots op ben om “JYSK blauw bloed”  te hebben.

JYSK Leadership Values

JYSK Leadership beschrijft het gedrag en de houding die we van jou als manager bij JYSK verwachten.

We hebben een Scandinavische achtergrond en we vertrouwen elkaar. We geloven in delegeren en vrijheid met verantwoordelijkheid.

Een JYSK manager moet ervoor zorgen, door middel van zijn of haar professionele en persoonlijke competenties, dat we altijd op het juiste pad zijn naar nieuwe resultaten en dat onze werknemers zich hierbij aansluiten. Niet omdat ze moeten, maar omdat ze dat willen. Dit is waarom onze managers van groot belang zijn voor ons succes.

JYSK Leadership wordt samengevat in drie woorden: leader, coach and communicator. 

LEADER

Resultaatgericht: Ik wil altijd winnen. Ik streef voortdurend naar verbetering van prestaties en resultaten en zie daarop toe.

Resoluut: Ik aarzel niet om beslissingen te nemen, dit in zowel makkelijke als moeilijke situaties.

Verantwoordelijk: Ik sta achter besluiten en acties van JYSK, mijzelf of mijn team.

Proactief: Ik ben altijd twee of drie stappen vooruit en onderneem tijdig actie.

 

COACH

Ontwikkelt: Ik train en ontwikkel mijn team op weg naar betere prestaties en heb oog voor talent om interne doorgroei te waarborgen.

Betrekt: Ik begrijp wat mijn team motiveert en moedig ze aan om bij te dragen tot verbetering van de resultaten.

Geeft feedback: Ik geef directe of vragende feedback, afhankelijk van de situatie.

Houdt focus: Ik zorg ervoor dat mijn team gefocust is op datgene wat onze resultaten verbetert.

 

COMMUNICATOR

Zichtbaar: Ik geef het goede voorbeeld aan mijn team door aanwezig en beschikbaar te zijn.

Motiverend: Ik moedig mijn team aan “to be fired up and ready to go” door heldere en inspirerende communicatie.

Overtuigend: Ik zorg ervoor dat mijn team zich schaart achter beslissingen door heldere uitleg en betrouwbaar gedrag. 

Informerend: Ik deel tijdig alle relevante informatie met mijn team en manager.

 

Employee Promises

  • JYSK is trots op het geven van goede zorg aan onze werknemers door je te helpen om jouw doelen te bereiken
  • Met een goede inzet en een ‘kunnen’ instelling zijn jouw mogelijkheden oneindig
  • We werken samen om wederzijdse verwachtingen te creëren voor jouw carrière bij JYSK

Bring dedication and meet possibilities

‘Bring dedication and meet possibilities’ is de titel en het kader voor onze Employee Promises, die drie onderverdelingen heeft. Alle drie definiëren onze beloften naar onze werknemers – en ze beschrijven wat JYSK een aantrekkelijke plek maakt om te werken.

 

Strong teamsGreat commitment.

JYSK is een high-speed organisatie met uitgebreide betrokkenheid in alle opzichten. Dit betekent dat je je kan verheugen op een uitdagende en spannende werkdag waar je deel uitmaakt van een sterk team dat werkt als eenheid:

  • Je kan op je team rekenen
  • Er wordt naar jouw input geluisterd
  • Je wordt betrokken bij team inspanningen

 

Our structure and concepts. Create opportunities.

JYSK heeft een sterk en bewezen bedrijfsconcept dat werkt. Dit geef jouw tijd en energie om jouw persoonlijke inzet te verbeteren:

  • Je hebt meer tijd voor klanten
  • Je weet wat, wanneer en hoe
  • Je hebt duidelijke doelen
  • Je voelt je voorbereid

 

When you grow, we grow

Bij JYSK richten we ons op jouw carrière, wensen en potentieel. We hebben top-of-the-line training en we hebben als doel om onze eigen talenten te ontwikkelen:

  • Je kan een eigen carrière maken
  • Je krijgt on-the-job training
  • Je zult aan onze interne trainingsprogramma’s deelnemen
  • We brengen jou de vaardigheden als jij de juiste houding hebt

Internationale JYSK Cultuur

  • Een van de belangrijkste redenen voor het succes van JYSK is een sterke bedrijfscultuur dat niet veranderd is sinds het openen van Lars Larsen’s eerste JYSK winkel in 1979.
  • Vandaag de dag is JYSK in 19 verschillende landen actief – maar de bedrijfscultuur is nog steeds hetzelfde..

Onze internationale cultuur

Onze sterke bedrijfscultuur is afkomstig van de ondernemende aanpak van Lars Larsen and zijn directe manier van zaken doen. Onze Scandinavische roots hebben een belangrijke rol gespeeld in het definiëren van onze fundamentele bedrijfswaarden.

  • Alle werknemers krijgen veel verantwoordelijkheid
  • We werken in dezelfde richting
  • Iedereen werkt samen, ongeacht title en positie
  • We hebben een sterke teamgeest
  • We zijn direct en down-to-earth

JYSK NORDIC vertegenwoordigt de volgende 19 landen waarin JYSK opereert:

  • Denemarken
  • Noorwegen
  • Zweden
  • Finland
  • Polen
  • Verenigd Koninkrijk
  • Nederland
  • Slovenië
  • Kroatië
  • Bosnië-Herzegovina
  • China
  • Tsjechië
  • Servië
  • Hongarije
  • Oekraïne
  • Roemenië
  • Slowakije
  • Bulgarije
  • Griekenland

Personeelsblad: GO JYSK

GO JYSK is de naam van ons personeelsblad. Wist je dat het verschillende Deense en Europese prijzen heeft gewonnen voor zijn kwaliteit en design? Lees meer over de GO JYSK door op het menu hieronder te klikken

 

  • Er worden 11.000 exemplaren gedrukt en het wordt vertaald in 19 verschillende talen.
  • Het wordt 4 keer per jaar uitgegeven – in maart, juni, september en december.
  • Het wordt verstuurd naar de thuisadressen van alle werknemers.
  • Het doel is om de JYSK medewerkers van alle landen te informeren, te verenigen en te vermaken.
  • Het vertelt verhalen van onze werknemers. De focus ligt hierbij op mensen en indirect op het zijn van goede collega’s.
  • Het bevat artikelen met actuele onderwerpen.
  • Het versterkt de collectieve geest doordat het goede voorbeelden geeft die door iedereen gevolgd kunnen worden.
  • Het is een internationaal tijdschrift waarin vier nationale pagina’s worden toegevoegd (behalve in het Verenigd Koninkrijk).
  • Artikelen zijn, waar mogelijk, bekeken en geschreven ‘op locatie’ om voor meer geloofwaardige en gedetailleerde inhoud en ideeën te zorgen, dan in een blad dat geheel door het hoofdkantoor wordt geschreven.
  • Het heeft een ontspannen toon – het is geen blad waarin alleen het management spreekt.
  • Het kan constructieve discussies onder collega’s veroorzaken.
  • De nadruk ligt voornamelijk op interesses en behoeften van werknemers.
  • Lezers zijn kritische en drukke media gebruikers – gebeurtenissen moeten professioneel beschreven worden.
  • Het is een kanaal voor bedrijfsinformatie dat belangrijke of relevante onderwerpen/projecten behandeld.
  • Het versterkt de bedrijfscultuur tussen landen.
  • Het is een platform waarmee je filialen in andere JYSK landen leert kennen.