Customer Service Supporter Part-Time & Full-Time

Ref. JYSK-NL-05994

Customer Service Supporters (Part-Time & Full-Time)

Wil jij het visitekaartje van ons bedrijf zijn? Vind jij het leuk om de klant een uitstekende service te bieden? Weet jij elke klant om te buigen naar een tevreden klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!
JYSK is een sterk expanderende internationale Deense retailketen, met meer dan 2700 stores in 51 landen die gericht is op slapen, baden en wonen. De Nederlandse webshop is succesvol gelanceerd in 2012 en ontwikkelt zich sterk. Daarnaast is in 2017 de Belgische webshop geopend. Het bieden van een uitmuntende klantenservice is één van onze speerpunten. Om onze ambitie en groei te realiseren, hebben we de beste werknemers nodig. If you bring dedication, you will meet possibilities.

You Bring dedication and..

Als Customer Service Supporter ben je samen met je collega’s het aanspreekpunt voor de klanten van Nederland en België. Je hebt de verantwoordelijkheid over:
• het geven van een uitstekende interactieve communicatie met klanten per e-mail, telefoon, chat en Social Media. Dit betreft onder meer productvragen, klachten en vragen over bestellingen en winkels
• bij afwijkingen contacten onderhouden met de bezorgdienst over bezorgafspraken
• ervoor zorgen dat JYSK-klanten altijd goede ervaringen met de kwaliteit van onze klantenservice hebben, ongeacht via welk kanaal de aankoop is gedaan

You Bring dedication and..

Als Customer Service Supporter ben je samen met je collega’s het aanspreekpunt voor de klanten van Nederland en België. Je hebt de verantwoordelijkheid over:
• het geven van een uitstekende interactieve communicatie met klanten per e-mail, telefoon, chat en Social Media. Dit betreft onder meer productvragen, klachten en vragen over bestellingen en winkels
• bij afwijkingen contacten onderhouden met de bezorgdienst over bezorgafspraken
• ervoor zorgen dat JYSK-klanten altijd goede ervaringen met de kwaliteit van onze klantenservice hebben, ongeacht via welk kanaal de aankoop is gedaan


You Meet possibilities and..

Als Customer Service Supporter bij JYSK ben je …
• klant- en oplossingsgericht
• flexibel en organisatorisch ingesteld
• communicatief vaardig en beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (beheersing Franse taal is een pré)
Daarnaast heb je:
• HBO werk- en/of denkniveau
• werkervaring als medewerker klantenservice of een vergelijkbare functie

You Meet possibilities and..

Als Customer Service Supporter bij JYSK ben je …
• klant- en oplossingsgericht
• flexibel en organisatorisch ingesteld
• communicatief vaardig en beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (beheersing Franse taal is een pré)
Daarnaast heb je:
• HBO werk- en/of denkniveau
• werkervaring als medewerker klantenservice of een vergelijkbare functie

Nieuwsgierig?
Solliciteer en stuur jouw CV en motivatiebrief in t.a.v. Tari ter Maat (Customer Service Manager). Bij vragen kun je bellen met Tari op 06 30506406 of via 026 3552800. Bezoek ook onze websites JYSK.com en JYSK.nl.

Uiterlijke sollicitatiedatum

03/02/2019

Contractsoort


Deeltijdfactor


Contactpersoon

Mevrouw Hollink (+310263552800)

Adres

JYSK BV
Meander 601
6825 Arnhem

Download als PDF

Sollicitatie verzenden