Medewerker IT - Helpdesk

Ref. JYSK-NL-06079

Als medewerker Help Desk ondersteun je vanuit het hoofdkantoor te Arnhem onze Stores in Nederland en België met het oplossen van vragen en problemen met hard- en software. Grotere problemen zet je door naar onze moederorganisatie in Denemarken, waarmee je dagelijks mail of telefonisch contact hebt. Onze Stores help je door stap voor stap instellingen door te lopen, maar als het moet spring je direct in je auto om bijvoorbeeld een computer te vervangen. Je werkt zelfstandig en komt je afspraken na, waarbij je je collega’s goed op de hoogte houdt over de voortgang van hun problemen. Van nieuwe Stores verzorg je de ICT installatie.

You Bring dedication and..

Jouw baan
Als Medewerker Help Desk zijn je primaire taken:
• 1ste aanspreekpunt hard- en software storingen.
• Installatie hard- en software nieuw te openen Stores
• Op afstand oplossen 1ste lijn storingen
• Coördineren 2de lijn storingen naar ons hoofdkantoor in Denemarken
• Begeleiden en communiceren soft- en hardware upgrade’s
• Aanvragen aansluitingen dataverkeer en mobiele telefonie
• Per 4 weken 1 weekend bereikbaar zijn voor de Stores

You Bring dedication and..

Jouw baan
Als Medewerker Help Desk zijn je primaire taken:
• 1ste aanspreekpunt hard- en software storingen.
• Installatie hard- en software nieuw te openen Stores
• Op afstand oplossen 1ste lijn storingen
• Coördineren 2de lijn storingen naar ons hoofdkantoor in Denemarken
• Begeleiden en communiceren soft- en hardware upgrade’s
• Aanvragen aansluitingen dataverkeer en mobiele telefonie
• Per 4 weken 1 weekend bereikbaar zijn voor de Stores


You Meet possibilities and..

In deze functie rapporteer je aan de teamleader Help Desk in Nederland. Het Nederlandse hoofdkantoor is in Arnhem gevestigd, dit zal ook jouw standplaats zijn.

Jouw achtergrond
• Je beschikt over MBO werk en denkniveau
• Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift, Frans is een pré maar niet noodzakelijk
• Je hebt een aantoonbare grote affiniteit met ICT
• Je hebt een gestructureerde werkwijze

Ons aanbod

Als Medewerker Help Desk maak je deel uit van een sterk expanderende internationale detailhandelsketen die zich kenmerkt door een sterke hands-on mentaliteit, informeel, open en no-nonsense. Daarnaast bieden wij een marktconform salaris en gebruik van een auto.

You Meet possibilities and..

In deze functie rapporteer je aan de teamleader Help Desk in Nederland. Het Nederlandse hoofdkantoor is in Arnhem gevestigd, dit zal ook jouw standplaats zijn.

Jouw achtergrond
• Je beschikt over MBO werk en denkniveau
• Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift, Frans is een pré maar niet noodzakelijk
• Je hebt een aantoonbare grote affiniteit met ICT
• Je hebt een gestructureerde werkwijze

Ons aanbod

Als Medewerker Help Desk maak je deel uit van een sterk expanderende internationale detailhandelsketen die zich kenmerkt door een sterke hands-on mentaliteit, informeel, open en no-nonsense. Daarnaast bieden wij een marktconform salaris en gebruik van een auto.

Nieuwsgierig?

Heb je interesse in in deze functie? Mail dan voor 1 maart a.s. je CV met motivatiebrief naar hrnl@jysk.com ter attentie van Floor Hollink (HR Business Partner).

Uiterlijke sollicitatiedatum

28/02/2019

Contractsoort


Deeltijdfactor


Contactpersoon

Mevrouw Hollink (+310263552800)

Adres

JYSK BV
Meander 601
6825 Arnhem

Download als PDF

Sollicitatie verzenden